Followers

Wednesday, September 11, 2013

11.09.2013 - Happy 1st Birthday Raees






Setahun yang lepas..pada tarikh ini 11 September 2013 jam 10.00 pagi di Hospital Selayang...lahirnya seorang bayi lelaki seberat 3.10 kg yang diberi nama Raees Raimie B. Ahmad Rafie.









Di saat ini lah kali pertama aku begelar mama...(aduuh..rasa touching lak) 


Dan suamiku begelar Papa.....


Saat kamu lahir ke dunia Raees...mama n papa orang yang paling happy sekali...
n rasa x percaya dah ade anak...sampai sekarang pun still leh cakap..eh kite da ade anak ek..hehehe...

hari demi hari mama tengok kamu membesar..walaupun bukan 24 jam sehari (sedih gak..sebab dalam 1 hari separuh hari je dpt jumpe anak sebab kerja kan..)
kamu lah penawar, pemanis mama di kala mama stress, tension, bergaduh dengan papa..(uppsss.)
tengok muka awak..mama jadi tenang sangat....






gelagat n gelak tawa awak buat mama lupa akan masalah mama....
makin besar makin banyak ragam, gelagat dan akal awak...









Kini awak dah pandai nak berbicara...bukan main bising sekali mulut tu....
apa yang dibebel pun xtau la...
dah pandai faham ape orang cakap...dah pandai tiru apa orang buat....
makin bijak anak mama nie...





Kini awak dah Setahun....bakal jadi abang sebulan lebih lagi....(pantas nye masa berlalu..)
apa yang mama harapkan dari awak ialah..jadi lah anak yang terbaik buat mama n papa Raees....
anak yang bijak....anak yang hormat-menghormati orang tua, anak yang baik, anak yang medengar kata.
dan jadi anak yang soleh...awak jugak ade lah pemimpin buat adik awak nanti....
(mama dah nanges dah nie...sob sob sob)

mama xtau la kenapa dengan mama...setiap kali bila awak tidur je ...mama tengok muka awak..mama nak katekan sesuatu pasti airmata mama bejurai2....hati rasa sebak sangat....haish...

Untuk anak mama tersayang Raees Raimie B Ahamd Rafie..
mama nak ucapkan 



Mama n papa sayang awak ketat2....mmmmuuuuuwaaaaaahhhhhh......

bagi yang nak baca kronologi bersalin Raees boleh la refer entry nie yeh...

Kronologi bersalin - Part 1
Kronologi bersalin - Part 2



7 comments:

erin said...

aaa raees comel sgt..happy birthday sayang :)

Siti Nursyamimi said...

sedih nye baca..tp terhibur tgk Raees yg comey ni..happy birthday dear..

Aeen said...

@erin:hehe..thanks aunty erin....:D

@mim: thanks aunty mimi....:D

mama ila said...

Happy birthday Raees comel!!! =)

Umi Qi said...

Suka baca kronologi Raees...fun sgt...tp napa ju sebak eh baca...huwaa

✿ pink velvet ✿ said...

hepy b'day raees comei :)

Mimy Hamid said...

raees dari lahir dah nampak hensem nyaaaaaaaaaaaa