Followers

Monday, April 6, 2015

Holiday mode ON





Chakk??
harap maklum..entry ni autopublish yeh...
time entry ni dah publish aku tengah bercuti....
aku cuti dari 6-10 April ni...
so blog pun cuti yeh....

baru la sekarang boleh pergi bercuti dengan tenang tanpa bebanan kerja..
kerja dah setel..otak dah tenang....selepas beberapa hari ni mcm2 problem aku hadapi...
now time utk release kan segala tension aku..
hopefully mood nak holiday ni x spoil la...

ok la destinasi percutian aku kali ni adalah..
kiteorang akan ke Langkawi 8hbln ni....
tapi sebelum tu aku balik kampung husband kat Kuala Kurau,Perak..
stay sana 2-3 hari pastu baru la gerak ke Langkawi....
x sabar nak bawak anak2 naik ferry...
doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik....
bye2...

pic by google image





1 comment:

anez zamri said...

bestnye!happy holiday ain!