Followers

Monday, December 29, 2014

Tak cuti pon...








Hujan dari semalam x berhenti..
nak pergi kerja pun rasa malas sangat....
rasa nak sambung tidur je...
dah la pagi tadi husband suruh kejut pukul 6 pagi..aku boleh terlajak kejut pukul 7 pagi...
grrrr...silap sendiri..dah set alarm nak bangun...bila alarm bangun je aku matikan..lepastu aku sambung tidur balik....uhuhuu...sori yeh papa...:(

Minggu ni confirm la ramai yang bercuti kan..
syoknya la korang dapat cuti panjang...
pergi holiday....
aku?2 minggu ni aku x boleh nak cuti..sebabnya supervisor aku cuti 2 minggu..
segala urusan aku yang kena handle...huh...
so kerja je lah....setakat weekend je lah keluar bawak anak2 gi jalan...

hmm..dah hujung2 tahun ni..nak buat kerja pun malas...
aku sampai sekarang x buat2 kerja lagi...hehe..
tunggu masuk tahun baru la baru buat kerja..hahaha..boleh gitu?heeeh..
actually best jugak kalau supervisor aku xde...
boleh la aku melayan movie lama sikit...ala..lagipun boss xkesah..dia tau mood dah hujung tahun mcm mana...

ok lah..nak search jap movie apa yang nak tengok..
tapi sebelum tu...habiskan lah marathon running man dulu...heeeeehh...

2 comments:

Julia Johari said...

Waaa bos takde 2 minggu ye aeen...apa lg on la Running Man hahahhahah

Fifi Nadhrah said...

wah.. bos takde.. klu xde mood pon takde hal.. hihi..