Followers

Thursday, October 16, 2014

Bila handphone tertinggal....APTB..






Bila handphone tertinggal di rumah...
Apa pun xboleh woooiiiiii...
adoiii...sampai2 office perkara 1st yang aku akan buat sebelum on PC adalah keluar handphone dari handbag...
sekali tengok. handphone tak ada...
sah2 tertinggal kat rumah...
aku terlupa nak masukkan dalam handbag...
sebab seingat aku last sekali handphone aku berada di atas katil...
selalu sebelum gi kerja...aku akan check dulu handbag make sure wallet, handphone semua ada..
tapi macam tadi...
aku sumbatkan botol2 susu anak2 aku dalam beg..sebab aku malas nak pegang..dengan nak angkat baju kotor lagi...dengan nak kendong anak lagi...adoiii...
terus lupa pasal handphone
rasa janggal bila handphone tak ada..walaupun phone aku tu bukan la selalu ada mesej or orang call sangat pun...
sebab aku ada main game...heheh...
mmg dapat main game pun bila kat office..kat rumah jangan harap lah dapat main..
melainkan anak2 dah tidur...or mata aku x ngantok lagi..dapat lah aku main..
kalau budak2 ni ada..memang tidak lah ....



6 comments:

diary_ciknaa said...

nasib la internet ada yer ain..

MOMMYLIN said...

uhuhuh.... sedih kan. lin pernah tau. nak msg dengan laki, kena email2. ohohoh

Chekgu Azrine said...

Akk kalau tggl hp..sat2 je dh ada org hanta..hahaha..hubs akk la tuh..sbb sek ngn umah xd la jauh sgt..ngeeee

HanNis SaNia said...

Hihihi tak boleh buat apa kalau hp ttinggal. Boleh kebosanan walaupun ada laptop and internet. Rumah and opis jauh ke??

Julia Johari said...

Alahaiii aeen...samalah kalo tertinggal hp rasa cm tak lengkap je kan rasa...cam sesuatu je

Lalalatif said...

daku pun main game kat tepon...
game COC...hahaha...

kalau x main seharian, abis la kampung daku kena serang...ekekeke...