Followers

Tuesday, October 21, 2014

Work alone







Thorbaiiikkkk....
hari ni kat department aku...aku kerja sorang2...
Assistant n Supervisor aku cuti hari ni...
biasa lah..dorang besok nak raya....
so aku yang x raya ni kena la kerja....
tapi xpe...aku suka...suka sebab aku boleh releks2 kat office..
boleh lah layan running man...
oh ye..beberapa hari ni korang mesti tengok aku macam senyap je kan...
update blog pun jarang-jarang...
ni gara2 aku marathon tengok running man dari episod pertama...hahahaha..
kerja gila kan...

tapi bukan la aku datang kerja semata2 nak tengok cerita tu...
aku akan buat kerja macam biasa...buat bagi complete semua..dah settle baru aku layan....
kalau ada kerja balik aku stop..lepas tu sambung balik...
ni sebenarnya nak elakkan dari rasa boring kat opis...
yelah...mana aku kata x boring....kat department aku ni aku berkongsi dengan lagi 1 department..iaitu production department..tapi production punya orang yang stay sekali ni adalah engineer2..dorang jarang ada sangat la kat tempat dorang nie..so suasana kat office memang senyap gila...bercakap pun bila ada benda penting je...
masing2 ada earphone so..dengar lagu ke ape..melalui earphone je lah...
kalau nak bukak speaker pun volume slow je...huh...

ok lah..nak sambung buat kerja jap...lepastu nak marathon lagi tengok running man....heheh...



1 comment:

Julia Johari said...

Bagus aeen...salah satu cara nak releasekan diri sendiri...kerja sambil berhibur...best...ish lama dh julia tak layan running man..masa pregnant je rajin hehhehe