Followers

Wednesday, June 4, 2014

Sibuk..Busy..Sibuk..Busy..








Type..delete..type delete..x pun type..save jadi draft..bukak draft..delete draft pulak..
haih..macam tu lah aku...asek la x sempat nak update blog..sempat baca je blog2 korang...
serius aku memang tengah busy giler nie..asal ada masa free aku nak update..ada je nak kena buat itu ini..
nak2 bulan ni bulan busy bagi aku sebab..aku nak kena handle untuk year end stock take..memang tiap2 tahun bulan 6 kena buat stock take..so start tahun nie aku kena handle dari awal proses hingga akhir...
bukan 1 kerja je nak kena buat..banyak lagi kerja yang aku nak kena hadap nie...
semuanya nak urgent je...ada assistant..hmmm..hampeh...susah nak suruh tolong...ada je nanti salah yang dia buat...

Ingat nak update pasal cukur jambul Raynia last week..
tapi memang xsempat la..nak transfer gambar lagi...banyak kerja sedang pending ni..otak aku ni pun dah jammed sekarang...rasa nak meletup pun ye jugak....
sebabkan tangan aku dah rasa gatal nak update...aku type je lah...
apa yang aku merapu2 harap maaf la yeh...

bila dah senang2 sikit...
aku akan cuba cari masa nak update jugak...
ok lah..nak sambung wat kerja...bye..

pic by google image


No comments: