Followers

Tuesday, April 15, 2014

2nd Baby: Raynia suka hisap jari....






Ni adalah salah satu habit Raynia...
suka sangat hisap jari...



Kalau abang dia Raees suka hisap puting...
tapi Raynia x suka...dia lebih suka hisap jari...
bagi puting pun dia hisap kejap..lepas tu dia buang puting tu..
Raynia aku bagi puting time tido..
time malam dia suka sangat nak melekat je kan..kadang2 x hisap..dia letak je mulut dia kat 'tek' aku.. naik lenguh la badan...
so..nk bagi dia lepaskan...aku sumbat la puting...
kalau x...sampai ke pagi la dia dok melekat je...
tu pun x lama...dia tau bezakan puting sebenar ngn puting tiruan..hehe...
pastu nanti dia buang...

dia suka hisap jari time sebelum nak tido, tgh bareng lepak2...or dalam buai...
time tido hisap jari..nampak comey je...tp tu la..bila  kita xbg dia hisap jari tu...dia ngamuk2..
cot cet  cot cet dia hisap...heheh....
ikot siapa la suka hisap jari nie..mama n papa x mcm tu pun dulu...Raees pun xjugak..
heheh..Raynia ..Raynia...

1 comment:

CikNaa said...

rania ciknaa suka isap kain! ayark.. kadang tu abis ujung2 bantal dia isap..

eh makin lama makin comel raynia ni tau..