Followers

Thursday, March 20, 2014

Online shopping barang dari China...







Sekarang ni aku dah terjebak beli barang2 dari China...
kat office aku ni kan ramai staff cina..boss pun cina..
so..boss aku lah rajin tiap2 2 minggu sekali mesti dia akan skype semua staff tanya nak beli apa2 tak from China..
selalunya boss akan beli kat 1 website nie..semua ada..dari barang elektrik,barang-barang rumah,toys,baju,kasut, seluar eh semua la ada...pilih je...
website tu memang website China la..tapi x jadi masalah boleh je translate ke English..
agak2 kalau x faham boleh je aku tanya dengan staff2 sini.
so bila dah jumpa barang yang berkenan di hati..terus place order..
ni link nye

Macam boss aku , if semua dah place order..dia akan terus beli...
cara dia senang je..order 1st pay later..hahahah..
maksudnya kitaorang order je ..nanti dia akan bayarkan dulu..
once barang dah sampai...baru bayar kat dia balik..bayar harga barang include dengan shipping sekali..
selalu barang sampai ambil masa dalam sebulan gak la..paling cepat pun 2-3 minggu...

memang rambang mata bila tengok barang2 dari China..
apa taknya..murah2 kot...
aku dah 2x beli barang direct sana..
sebulan 1 barang je aku beli..tu pun tengok pada keadaan....
tapi kena tengok jugak lah..ada barang yang murah..ada  yang bila kite kira2 balik..baik beli kat sini je kan..

ha..kasut ni la aku beli bulan lepas...dah selamat sampai pun...
dah lama sebenarnya aku aim nak pakai kasut macam nie...
sekali tengok kat website ni macam2 kaler macam2 design..naik rambang mata aku...
so aku rembat la yang ini....
dah beli tapi x pakai2 lagi..hahahaha..
ntah bile nak pakai wei...berangan jadi muda...
anak dah 2 orang nak pakai kasut macam nie..hahahaha...
asal nak keluar jalan2 je lupa nak pakai kasut nie..dah terbiasa sarung sandle bila keluar..heheh...
aku beli kasut nie include shipping xlebih RM130 pun



lagi 1 barang aku beli...


ni ha...benda yang tengah trend sekarang nie....monopod...
ala.boleh je kot beli kat malaysia...gatal sangat nak beli direct sana kan..heheh..

aku beli kaler pink...
monopod ni aku belum dapat lagi..
aku beli ni termasuk shipping harganya x sampai RM50.


ada lagi barang yang aku nak beli..tapi tunggu dulu....bila rasa nak beli baru aku beli..
syok la pulak beli barang direct kat sana nie..nak2 yang tolong belikan boss sendiri...
barang dapat baru bayar balik kat dia...
tapi baru2 ni member aku ada beli powerbank brand pineng tau..dia beli 5 bijik.dapat 2 bijik je..
sebab bila tanya kat china dorang kata barang dorang pos memang complete..xtau la masa kat kastam ke..or masa courier hantar kat office benda tu dah hilang...huh..
jangan monopod aku ni orang nak rembat jugak sudah la.....

7 comments:

Chekgu Azrine said...

lambat sampai kot kan..nak cepat punya pasal beli kat mesia pun boleh..hehehe

Julia Johari said...

Amboiii but kasut tuh cantik omeyyy yerr...sesuai lah ngan aeen pakai...waahh beli direct china ye...syokkk yer...nak terjebak sama leh mama raees heheh..mekasih tauuuu kongsi link yeyyy nak sekodeng

dalila said...

cantikknye kasut tuuu..

Anonymous said...

nk kirim jugak boleh..best tgk brg dlm website tu..huhu

Little Princess said...

kalo nk kirim brg jgk agk2 blh x....
nk kirim brg2 utk winter time...
http://www.efypoji.blogspot.com

Unknown said...

Wah bestnye dpt shoping direct dr china...
Dok belek2 website tu mmg syoklh brg2 ...
Cmne yer cara nk beli direct kt situ n pyment n shipping cmne...
Klu x kbrtan blh beri pncerahan x????

WAFA'S WEAR said...

assalamualaikum

salam ramadhan.

suka bershopping online dan berniaga?

dah beli tudung dan telekung raya?

jemputlah dtg blog kami www.wafaswear.blogspot.com

mungkin anda akan terkenan dgn koleksi yg cantik, murah tetapi eksklusif kami! ada shawl paisley, mix design, shawl labuh, shawl crepe, chiffon, cotton, inner pelbagai warna. cantik2 belaka!

jemput dtg!

salam sayang,
wafaswear