Followers

Wednesday, February 5, 2014

2nd baby: Reesya Raynia dah 3 bulan





05/02/2014.. hari ni anak perempuan ku Raynia masuk 3 bulan...
sangat cepat masa berlalu...
rasanya cam baru semalam je bersalin...hehe..

Perkembangan Raynia dah masuk 3 bulan nie..
huhmm..makin bijak..tau je bila orang panggil nama dia..
suka senyum..suka gelak....
Raynia ni kalau dah dukung kite baringkan dia  mesti dy mengamok...
lepas tu dok angkat2 kepala nak bangun...
kuat plak tu kepala dok angkat2...haih...
kalau pegang dia..dia xnak duduk..dia suka berdiri..
dalam kereta pun cam tu suka sangat berdiri...
bawak dia keluar pulak bukan main mata tu besar je buka..tengok sekeliling..
tahan tu x tido lama...
suka sangat jalan2...bawak keluar rumah sejengkal je pun..kalau masuk balik rumah..confirm dia mengamuk...
kuat menyusu...minum susu dalam botol mesti 5oz...tu pun kadang2 dia x cukup..sambung BF pulak...

Raynia dah pandai bagi respon bila kite bercakap dengan dia..
bila kita bercakap dengan dia..nanti mulut dia berbunyi lak..membebel2...
waktu tidur pun Alhamdulilah ok..pukul 9-10 malam dah tidur...
bangun menyusu pun dalam 2x je...
bangun tidur pulak selalunya dalam pukul 8 pagi dia dah bangun tapi setengah jam or sejam lepas tu dia sambung tido balik sampai la pukul 11 pagi or 12 tghari..

ni semua pic dia sebelum 3 bulan..dalam 2 bulan lebih la..
pic 3 bulan hari ni x snap lagi...ngeee..






















cam muka abang long raees time kecik ...hehe



5 comments:

mOoN said...

Hahaha...sma ngan aeera..suka angkat2 kepala..

Zuraidah Butang said...

comelnyeee...dah besa dah die...:P

Hafizah said...

comel mcm abangnyer!

Umi Qi said...

Raynia nih manisss sgt la bila senyummm...tang lain semua sama cm abg long dia...cuma tang mata raynia x sama sgt mcm mata abg raees...mata raynia mcm sepet2 comelll tau...ala2 comelll...haishhh bila nk jupe dak comell nih...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Sama mcm syahir la. Suka bjalan.. cute raynia !