Followers

Tuesday, October 1, 2013

Sebulan lagi.....fuuuuhh..






hari ni dah masuk bulan baru...bulan October..
dah October...next month dah November...
wahhhhh...da nak bersalin dah aku nie...
xtau lagi sama ada baby nak kuar bulan October ke atau pun November..hehehe...
minggu ni masuk 35 minggu...minggu depan cukup dah 9 bulan...
ohh..perasaan nervous, takot masih terasa...walaupun dah berpengalaman bersalin....

esok ada checkup kat KK..next week dah start checkup seminggu sekali pulak...
persiapan barang2 baby 85% masih lagi ada benda yg nk dibeli...
baju2 baru untuk baby dah stop beli dah...elok nk beli 5-6 pasang dah terlebih 10 pasang lak aku beli..hahaahah..pe lagi..bising la husband aku....
so kirenye baju2 baby dah complete dah...tinggal barang2 lain...
barang aku lak..heheh...1 hape pun x ready lagi..beg nk bwk gi hospital pn x siapkan lagi...
InsyaAllah..by this week aku nak settle kan semuanya....
dah settle senang sikit...xde lah nk serabut2 kan kepala nie....


aku ada 5 minggu je lagi sebelum due date aku...
n 5 minggu tu jugak aku nak spend time sehabis mungkin dengan Raees...
manja2 dengan dia, layan dia, main ngn dy..
nanti tiba time aku nk bersalin xdpt nk main2 ngn dia...bila adik dia dah keluar nak kene tumpu kat adik pulak kn...so masa bersama ngn Raees tu akan kurang nnti....
(huhuhu...tiba2 aku rasa touching lak...)
lepas tu bertambah besar la tanggungjawab aku untuk jaga n besarkan 2 orang anak...
fuuuh...

cayangnye si comel mama nie la......mmmuuuwaaahhh......


9 comments:

Aty Fared said...

Sikit mase je lqgi raees nak dapat kawan..yaeeyy.... :)

~ NANA ~ said...

tak lama dah tu :) gomol raees puas2 yer, nanti raees boleh tolong mama jaga adik...hehe

Chekgu Azrine said...

semoga dipermudahkan kelahiran yg kedua ni ye sis..
tc!!

JunAina said...

Raees comel mesti adiknya esok2 pun secomel Raees.

Cabaran menjaga dua anak yg mak sambut dengan gembira, letih cam mana pun tengok anak jadi lega.

puansazusarin said...

Kejap jer masa kan..tup2 ain nak bsalin 2nd baby dah..

mommy.aisy.hana said...

Mcm bru jek lagi aeen dok penin2. Ni dh tggu time dah.. x lama dh abg long rais ada gang main2..

Aeen said...

@aty: tu la..sikit je mase lagi ni...pas 2 dpt kwn...hehe..

@nana: tu la..nk gomol dy puas2..nnt xdpt gomol sgt dah..huhuh...insyaAllah nnt boleh la dy tlong mama dy jge adik..hehe

@chekgu:Amin..mudah2an chekgu..thanks..:)

@junAina: heheh..tu la cabaran besar ni nk jge 2 org anak yg kecik nie..fuuh..xtau la cmne lagi nie..

@wani: tu la..kejap sgt rasenye nk masuk 2nd bby...lepas ni turn awk plak..:)

Aeen said...

@yati:hehe..mcm baru je ek?mase begitu cepat...skang tgu masa nk bersalin je..hehe

Mimy Hamid said...

abg handsome pasni kena jaga adik dia la...