Followers

Monday, July 29, 2013

Sakit hati...





Hati ni dari minggu lepas dah rasa sakittttt sesangat....
sakit kenapa au...
sakit sebab xdapat shopping raya lagi.!!!!!
waaaaaaaaaaaaa....
seronok je tengok orang update pasal beli baju raya la, handbag baru la..tudung baru laa...
aku ni ?? nan hado 1 benda pun x beli lagi..
huhuhu......
sebabnya...tunggu gaji masuk 31 hbln nie....
sebelum ni tiap2 bulan boleh tahan la lagi gaji dapat 31hbln..
tapi bulan nie...rasa sakitnya lah haii nak tunggu.....
yelah..tinggal minggu depan je kot nak raya....
orang lain semua dah buat persiapan...
aku ni masih lagi menunggu gaji masuk.,
tahan mata ..tahan hati. je tengok orang gi shopping sana sini...
weeekend lepas pun cuti 3 hari..just dok rumah je...x gi mana pun...sedeh betul...
company ni pun 1...kalau ye pun..bagi la cepat sikit gaji ..tau raya awal..kalau x bagi gaji dulu pun..
bagi lah bonus yang dapat tu dulu..ni bonus ngan gaji..dua2 xdapat lagi...

bukan x boleh mintak husband duit...tapi aku nie jenis x suka nak guna duit dia gi shopping2 nie..
nak2 shopping barang2 aku..aku lebih suka guna duit aku sendiri...guna duit sendiri tu lagi puas rasanya...
melainkan kalau dia yang nak belikan untuk aku tu lain lah...heheh...

minggu depan nak raya...kaler tema pun xde lagi tau...
x decide nak pakai kaler apa..teruk kan...
bila tanya husband pun dia x kisah..
sebabnya 1st raya dia kena kerja...so 1st raya dia pakai baju kerja...huhuh..
tp ade aku kisah? aku tetap nak sedondon jugak....eh 1st raya kot dengan Raees..so excited la nak pakai baju sama...last year pun husband x beli baju melayu...dia pakai baju melayu time nikah dulu je..kesian kan..heh..

Raees punya baju n seluar pun belum beli lagi..yang dah beli kasut ngan songkok je...
kesian anak mama ni la...huhmm...
kat kepala ni dah rasa berat je...berat pikir persiapan yang x buat lagi nie..
hati pulak selagi x pegi shopping selagi tu rasa sakit je....
huhm...xtau lah weekend ni sempat ke x nak pergi shopping..
sebab balik umah MIL kan..
lepas tu xtau lagi husband kerja pukul berapa lak weekend tu..
kalau x kerja best la sikit nak shopping...tp kalau kena kerja..uh...
nak shopping sorang2 rasa macam x best je...
tapi kalau terpaksa..kena la jugak..kalau nak tunggu husband free ntah2 sampai raya aku xde baju raya kang...huhuhu...
ada terniat nak cuti jumaat nie..tapi confirm husband x bagi...
tengok lah macam mana nanti...

tapi sekarang nie..aku memang dah betul2 x tahan nak pergi shopping..
helppppppp.......:D

p/s: company ni xde perasaan la nak bagi gaji awal...huuuh..




4 comments:

Unknown said...

same la company kite ni...lagi bes company saye 2hb baru masuk gaji...boleh camtu??bonus haram jadah nk bagi...nasib la ank punye dh prepare sikit2...:)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

sabar2, 2,3 hari je lagi tu

Aty Fared said...

Sabar eh..luse jer lagi tuh..minggu ni bangn subuh2 pulun shopink tau..:)

Erna Nordiana Zamri said...

oloooo kalau kite pun sakit hati jugak :) sabar ye..tak lama dah. nanti soping puas2 :)