Followers

Wednesday, January 2, 2013

Botak head... :D





Akhirnya....















botak sudah Raees...heheeh...
last week hari Jumaat 28/12/12..papanya dah cukur habis rambut dia....
nampak lain ko bile dia dah botak...nmpk makin besar...

balik dari kerja hari Jumaat tu..aku tengok dia berkali2..eh anak aku ke nie..??
hehehe..cam x caye dia dah botak...

boolattt je ....gerammmm sgt...:)

12 comments:

Pija Dawood said...

botak licin!comel lah~

agak2 kalo baby girl botak licin camni comel tak? huhu~ igt nak wat majlis bercukur jugak utk baby ayushi..

Aeen said...

@pija: hehehe...blh je kalo bby girl botak...:)

Asz Miza said...

hehehe..raees comel! ammar pn da botak semalam..ni kali kedua da dia botak..saja nk bg rambut tumbuh lebat lagi..:D

Shakina Farhan said...

nmpk makin ensem lepas botak..:)

Aeen said...

@Asz Miza: hehehe..wah dah 2x botak...??heheh..owh..cukur banyak2 kali lg lebat ek rambut tumbuh?

@kina: hehehe...makin bulat..:)

kaklong said...

comel n hnsem :)

mama ila said...

makin hensemmmm!!!! =)

Wawa said...

comelnye raees!!sy takut nak botakkan anak...hahaha...tp bile tengok anak org, rase comelllll je!

Aeen said...

@kak long: hehe...tq:)

@mama ila:hehehe....makin buulatt..:)

@wawa:heheeh....2 lah..mula2 ain pun rasa cam tu..takot gak..tp bila da botak ok gak..heh..

izyan al-za'im said...

comel sgt! anak sy hari tu, hubs amek masa 3 hari nk botakkan rambut dia. time baby tidur baru sambung sikit2. hehehe raees is so cute with no hair :)

Aty_Fared said...

Comel...!!! Tengok die sengeh..geram pulak..heheh..:-)

Aeen said...

@izyan:wahh..blh sambung2 hari ek..hehehe....2 lah..bila tgk raees botak rasa mcm dy ssuai botak je..hehe..

@aty: heheeh...tau xpe..geram kn..:)