Followers

Friday, December 7, 2012

Busy dengan kerja n preparation cukur jambul Raees




Pagi Jumaat yang sangat la best...kenapa best??
sebab sok cuti...heheh...
minggu ni xde post apa2 pun..baru hari ni dapat update..
busy sesangat dengan kerja ngan preparation untuk majlis cukur jambul Raees...

Majlis cukur jambul Raees akan diadakan pada 12/12/12..Rabu depan..
cantik kan tarikh??hehe...Actually bukan lah aku yang buat kenduri Raees tu..aku hanya menumpang saja...
menumpang anak buah aku yang akan bernikah on dat day...
nama pun menumpang kan..aku xda la invite sesiapa pun melainkan ahli keluarga saja...lagi pun time orang bekerja kan Rabu tu..aku pun kena la apply cuti..
pada hari tu nanti ada lagi seorang yg akan bersama kongsi majlis cukur jambul nanti..
kira ada 2 orang baby la...

Cukur jambul akan start belah petang..pagi anak buah aku nikah..tengah hari khatam quran..belah petang baru cukur jambul....malam lak ada buat berinai kecil..wahhh pack gile hari tu nanti...

So untuk cukur jambul nanti aku kena sediakan 50 cenderahati or goodies bag untuk tetamu termasuk orang marhaban...
barang bolehlah dikirakan dah complete cuma tinggal sikit2 je lah nak beli...
baju Raees nak pakai time cukur jambul je xtau  lagi nak pakai baju apa...
ada baju melayu anak buah aku punya..tapi baju tu untuk 6 bulan...bila pakaikan kat Raees besar lah jadinya..huhmm..tengah pikir nak beli baju baru ke or pakai je baju yang dah sedia ada punya...
aku pun tempah baju gak untuk majlis tu nanti..hahaaha..(over lak mama Raees) baju dah siap tinggal nak ambil n bayar je...mak pakai  baju baru anak lak nak pakai kan baju lama..hish..xboleh2...

Memang rasa happy bila nak buat cukur jambul Raees nie...tapi ada yang x happy nye... :(
jap lagi aku cite kan sebab apa yeh...nak kena continue wat kerja jap...



5 comments:

Julia Johari said...

seronok yerrr....nanti raees mesti seronok punya.....nanti jemput lah heheh

Aeen said...

@julia: huhuh...xtau la raees sronok ke x...jgn meragam dah la...

Puan Ira said...

semoga majlis berjalan dengan lancar

Puan Ira said...

semoga majlis berjalan dengan lancar

Aeen said...

@Puan ira:trima kasih Puan Ira...:D