Followers

Tuesday, November 27, 2012

Baru 2 bulan++ Raees dah pakai jeans..hehe..




Baru 2 bulan ++ dah pakaikan Raees dengan seluar jeans..hehe...
aku start pakaikan Raees dengan seluar jeans masa dalam pantang lagi...
masa tu dy genap 30 hari..
comey je tengok...geram...
aku ada belikan dia sehelai seluar jeans untuk umur 3-6bulan..
mamanya xsabar2 nak tengok anaknya pakai jeans...amek kaoo tengah pantang 30 hari dah sarungkan seluar jeans...hahaaha.....

Sampai ada 1 hari tu masa gi JPN Gombak ambil mykid Raees..adalah sorang kakak ni..dia datang pun nak ambil mykid anak dia...tengok je Raees..lepas tu dy cakap ngan aku..comeynya seluar jeans nie..tanya Raees berapa bulan time tu..terkejut dia bila aku cakap Raees baru 30 hari ++. da pakai jeans..:)
siap tanya tu mana beli seluar..hahaahah....

Pic kat atas tu masa Raees genap 44 hari..masa aku habis pantang....gi jalan2 dah pakai seluar jeans tu..
smart anak mama nie..ehehe...




hehehe....suka sangat tengok dia bila pakai jeans...nampak comeyyy..auuuwww..
buat masa sekarang ada 2 helai je jeans dia..lepas ni boleh beli lagi...
kaki seluar tu berapa kali lipat ntah ..sebab panjang sangat...hahaha....




5 comments:

Siti Nursyamimi said...

alala..comey nye Raees pakai jeans.. brtambah2 encem nya..:)

Aeen said...

@mimi: thank kiu mimi....suke sgt tgk dy pkai jeans..:)

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,encemlah raees
bile dpt jumpe raees nie yer

StrewberiManis =) said...

baru nak tanya x labuh ke suar tu
tup2 ko cakap kena lipat banyak kali
adoiiiiiii lawak la pulak :)

baju budak ni kalau tak lipat dekat tangan & kaki tak sah kan

kang dah besar, bukan kena lipat, makin senteng ade ler. Budak kan cepat membesar! hehe

Aeen said...

@ekin: 2 lah..bila agaknye leh jumpa zara gak kan...xjumpe2 lagi nie..hehe..

@anne:memang wei..bape byk kali aku lipat suar dia...lengan baju pn cam tu gak..tp xpe..makin lame makin kurang la lipatan tu..baby cpt bsarkan..heeh..