Followers

Tuesday, June 19, 2012

Tahniah buat husband...l(^,^)l



Alhamdulilah....semalam 18/06/12 dapat berita gembira dari husband....
berita dia dah dapat naik pangkat dari Konstabel ke Lans Koperal...:D
Akhirnya...penantian yg agak lama nk tunggu naik pangkat ni..semalam terjawab sudah....

4 tahun tu tunggu nak naik pangkat....baru sekarang dapat.....
bak kata husband aku...rezeki anak.....heheh..
bg aku ni rezeki anak n hadiah hari jadi dia minggu lepas (14/06) 

semalam masa dia sampaikan berita gembira nie...aku kat office..
time tu air mata aku dah mengalir....sebak sangat...
yela...dari dy 'kosong' xde masa depan dulu sampai la sekarang aku bersama dengan dia...
merangkak kami nak capai tahap nie...susah senang sama2....
rasa usaha tu berbaloi sangat......
syukur sesangat... (T-T)

Apa2 pun tahniah wat husband tersayang Ahmad Rafie...@cik joe...


bertambah lah lencana kat uniform tu......hehehe..
semoga lepas ni lagi bersemangat untuk bekerja yeh...
dan dimurahkan rezeki lagi...InsyaAllah...
:D




5 comments:

Cikpuan rara said...

tahniahhhh =)

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,tahniah
lame2 leh jd inspector plak

Aeen said...

@rara:thanks rara...:D

@ekin:insyaAllah ekin..pelan2 kayuh..hehe..eniwey thanks..:)

NOIN said...

tahniah aeen rezeki anak tu. tiba2 aku pulak rindu kat ko. teringat zaman tusyen dekat um. tumpang kete kakak ko. sekarang ko dah kawen. mommy to be lagi.
good luck aeen. semoga anak tu jadi anak yang berbakti pada korang besar nanti.aminn. sebak dah. ;P

Aeen said...

@Noin:trima kaseh ain...heheh..aah kan zaman2 tusyen kt um..aku pun pnah tumpang ko..naek juara kaler kuning..hehehe.....
InsyaAllah...aku pn harap anak aku nanti dpt berbakti pd kami skeluarga...:D