Followers

Friday, May 25, 2012

Hari Jumaat yang sangat releks....




uhh..asek menguap je aku pagi nie...
tau la cuaca baru lepas hujan....
syokk nie kalau sambung tidur kan...huhuh...
rasa malas je nak pergi kerja....
tapi pikirkan hari ni hari Jumaat...pergi jugak lah..heheh...

Hari ni hari yang sangat releks...

#picbygoogleimage#

sebabnya...
hari ni supervisor aku xdatang...
hanya aku n partner aku je ade kat department HR sekarang nie...
ni pun partner aku dah pergi merayap kat department lain...tinggal lah aku sorang...
terasa best sangat...kerja xde..hahahahah...
aku tengah dok releks lah nie...layan FB, blogwalking,tengok movie...:)
sedar2 tengah hari nanti tau2 dah nak keluar lunch je....
lepas lunch..sedar2 nak balik kerja je...
hari2 macam nie kan best....hik hik hik...

hari ni husband aku cuti...haish..patotnye esok dia cuti..dapat hari ni lak cutinye..
xbest betul laa...kesian dia...nak ajak aku keluar..aku lak kerja...
tapi aku cakap ngn dia pagi tadi..malam kang kite keluar yeh....:D
malam ni ingat nak pekena burger bakar kat kedai member cik joe..
dari sehari ke sehari nak pergi...tapi xde masa...sebab cik joe kerja petang-malam-pagi..
huh...
harap malam ni dapat la makan burger bakar..memang mengidam pun.....heheh..
agenda lain...macam biasa la kiteorang nie...kalau keluar malam xde tempat lain nak pergi..
mesti ke uptown or downtown la...2 je la..tempat yang bukak sampai ke pagi...selain kedai makan laa..
hahaahah.......

nak bershopping pun tak leh jugak...al maklum lah...aku ni gaji dapat betul2 hujung bulan..
so hujung bulan la baru dapat nak shopping...
lain lah cik joe.. government sekarang da gaji pun kan..
hehehe....pau duit husband dulu laa.....:) 



2 comments:

safurara said...

best lah kan jumaat,sok leh tidur lama.

Aeen said...

hehehe...tau xpe...leh tdo puas2..bgn lambat...:)