Followers

Friday, January 6, 2012

Happy 2nd Birthday HAYYAN!!!

#picbygoogleimage#
hari ni 06/01/2012 genap lah 2 tahun usia anak buah tersayang iaitu...
MUHAMMAD FIRAS HAYYAN B ZULKARNAIN...



kejap je hayyan dah besar...
dulu masa umur setahun baru pandai berjalan...
sekarang dah umur 2 tahun...petah lak bercakap..
walaupun ada pelat2 nye...tp its so funny.....heheh...
suka dengar bile dy cakap..:D

dia panggil aku mummy ain...tp bila dgr dia ckp mummynye ilang..ain je dy panggil..heheh..
kalo cik joe lak papa joe...papa ilang..dy pgl 'ajo'..hahahahah..
lagi 1 ayat yg suka sgt aku dengar ...
hari sabtu lepas aku beli satay...
ayah aku letak atas meja...dia datang je kat meja tu dia cakap..
"wow.....tate..."
so cuteee.....satay jadi tate...hihihi...
macam2 ayat lagi la yg kelakar...
xkesah  la as long as dia dah pandai cakap sekarang nie..
manja tu tetap manja...yelah belum ada adik lg.....hehehe....
InsyaAllah..x lama lagi hayyan dapat sepupu....leh main sama2 kan...heheh....

Hari Ahad ni ada buat birthday celebration untuk hayyan kat rumah auntie Ayu dia (kakak abg ipar aku)
kat Taman Tun Dr Ismail..
temanya angry bird...hehehh...
besok start nak isi souvenir kat dlm goodies bag utk diberi kpd tetamu yg datang....
bestnya.......

Once again...happy birthday hayyan..
Mummy ain love u so much...muuuaaahhh...!





1 comment:

safurara said...

hepy buffday sygggg...