Followers

Thursday, January 5, 2012

Syukur Alhamdulilah......akhirnya......


Syukur Alhamdulilah.....
akhirnya ...
I'm PREGNANT...!!!!!

terharu sesangattt.......
Akhirnya doa ku termakbul......

pagi tadi dalam kul 9.30 pg aku pergi klinik...
masuk2 jumpa doktor..aku cakap la yg period aku delay dah kat 10-11 hari..
n aku buat pregnant test sendiri..ada 2 line...but 1 line tu kabur...

so utk kepastian...doktor scan dulu..
bile scan baby xnampak lg..
Sebelum tu doktor ada buat kiraan...dia cakap kandungan aku dah 5-6weeks...
suppose 5-6 weeks baby da nmpk..
pas 2 dy suruh aku buat ujian air kencing...
dy check lg...tngok mmg ade 2 line..
but lg 1 tu.. blur sikit...tp nmpk la...
so doktor kate utk lebih kepastian lagi...dy suruh aku datang lg sebulan untuk scan...
tengok baby da nmpk ke x..
maybe doktor kata salah kira..
mungkin aku masih awal lg.....2 yg baby x nampak....

apa2 pun...i'll must t8cre myself n my baby....
hopefully semuanya ok...insyaAllah......

p/s: seronoknya nak jadi mummy dah.....(^,^)

7 comments:

safurara said...

wahhhh seronoknyaaaa.tahniah aeen. =) im hepy for u.pasal asid folic tu aeen mkn sblm preggy ni ke?

Aeen said...

tank kiu rara.....=D
aah...ain mkn sblm pregnant....da kat 2 bln ain mkn....smp skg ni ...doktor pn ckp teruskn mkn ubt asid folic ni....

puansazusarin said...

tahniah dear =)

Aeen said...

@puansazusarin: tanks dear....=D

sitinazirah86 said...

tahniah ain,take care ain

Aeen said...

tank kiu nazirah...=D

('',)pzAEdy~ said...

congrats!! and kes u sama mcm i...kna dtg utk scan lg...hhih.

btw, salam kenal.