Followers

Monday, January 16, 2012

Company Dinner yg tak SEDAP LANGSUNG!!!




sambungan entry hari jummat lepas...
pasal company dinner aku kat Japanese Buffet kat Kota Damansara...

sampai2 je sana..memang senang nak cari parking.....xsusah..
tempatnya pun xsusah gak nak cari...
suasana dalam restoran tu...ok..boleh tahan la...
bila lalu je kat bahagian makanan tu...perghh..tengok TAK BANYAK choice pun...
setakat sushi pun 4-5 jenis jer...
Drunken chicken...( ok yg ni mmg aku xmkn) sbab letak arak...
sushi pun aku x mkan sangaat..sebab mentah kan...xelok untuk baby....
sotong goreng...namapk menarik..tapi....liat giler...
yg lain seafood...pun mentah gk...just grill jer...
tempura...1st time mkn tempura yg xsedap...semata2 tepung je tebal...tawar lak tu...
hish....
desert lak..xbyk..buah 2-3 jenis je..tart 1 jenis..agar2..kek 1 jenis...
ice cream pun xsdap..chocolate fountain pun coklat dy xsdap...bila da keras tu keras mcm batu...
eeee..totally out la mkn kat situ....xbest langsung..
nasib la company yg bayar..kalo aku byr sndri..da lama aku mintak return duit aku balik...huh...

lepas makan sikit tu ...aku ngn member aku terus keluar..kiteorang gi jalan2 kat dalam shopping complex tu n solat asar dulu kat sana..
oh yeah..nama tempat tu Sunway Giza Mall, Sunway Damansara..
kire kat area Kota Damansara la...
lepas tu  dalam setengah jam lebih baru kite orang masuk balik restoran tu..
masuk2 semua dok tanya kiteorang gi mana..ingatkan dah balik..
huh..ikotkan hati memang nak je balik..tapi big boss ada...so kena la jgk tunggu....

so kesimpulannya...Company dinner sempena raya cina ni..totally memang xsedap...
xbest langsung....huh...
pagi tadi boss tanya aku dinner hari tu ok ke..
aku just ckp OK...padahal...K.O

3 comments:

ibuhebat said...

hehe.. kenapa cakap ok? Nanti tahun depan pon dia buat dinner kat situ lagik.
salam kenal, jemput ke blog akak http://hebatkan.blogspot.com :)

Cho Zila said...

akakkpun kalau gi dinner semata2 nak jumpa kawan2 dari branch lain ..kalau bab makan memang tak sedap.. feb ni 3 kali dah buat kat tempat sama dan order makanpun mesti sama gak.. nak buat camnerkan company akakni banyak yang bukan melayu...

Aeen said...

ibuhepat: nak amek ati bos..so ckp je la ok....tp lps tu dy ckp.nxt year dy swh saye yg pilih tempat...hehehe...hopefully next year tmpt lain plak...hehe...

cho zila: samela kak..company aeen pun byk bkn melayu..melayu 2 orang jer....2 masalah tu..kene ikot majoriti gak...huhu..