Followers

Monday, January 16, 2012

Sembelit ke aku nie?? susahnya nak membuang....=(




uh..lately ni susah sangat aku nak membuang air besar .....
dah kat 3-4 hari dah nie....asal nak membuang jer...x keluar2...
sembelit kot rasanya...
nak meneran..takot lak....uh...
berapa kali masuk toilet...tapi xleh gak membuang.....

ibu mengandung selalu ke kena macam nie??
boleh mintak petua x macam mana nak bg senang membuang??huhuhu..
kalau ada boleh la share yeh....

yg aku tau..nak senang membuang makan buah betik...
tapi bukan betik muda la....
betik yg dah masak.....


picbygoogleimage

picbygoogleimage

tadi aku chat ngan cik joe...bagi tau dia yang aku susah sangat nak membuang....
pas 2 aku mintak dia tolong belikan betik....
terus dia pergi cari betik...
huhu...terima kasih sayang kerana melayan karenah aku nie...:D




3 comments:

StrewberiManis =) said...

Aeen, ko try minum air twister & Yakult (dia macam vitagen tu)

confirm membuang! Hehehe

e k i n ♥ y u s r i said...

mule2 memg cm2 aeen...

Aeen said...

@anne: aah kn minum yakult...nant aku try...hehehe

@ekin:owh ek....huhuh..xtahan wooh...hehe