Followers

Friday, December 9, 2011

Mood nak cuti woooo......



Hari ni betul2 xde mood nak kerja...
coz of what....
sekarang ni tengah mood cuti yg membara...
hahahha....

#picbygoogleimage#

start esok ..aku akan bercuti sampai hari selasa.......
hari Isnin ni Negeri Selangor cuti..
sebab hari Ahad hari Keputeraan Sultan Selangor..
so means..Isnin tu cuti..hehehehe...........
syooknyaaaa....
hari Selasa lak aku ambil cuti gak...
saja nak menghabiskan balance cuti untuk tahun ni....

27hbln dengan 20 hbln pun aku ambil cuti gak..
tapi 27hbln tu aku ambil half day pagi...petang masuk kerja....
30hbln lak aku half day petang...pagi masuk kerja...

so untuk tahun ni aku ada balance lagi cuti 1.5 hari lagi..
apa yg aku buat...aku carry forward cuti ni untuk next year...
hehehe...
bukan xnak habiskan..tapi..xtau nak apply cuti bila lagi....
lagi pun aku xde plan nak gi bercuti mana2 dengan cik joe..
sebab cuti dia tahun ni dah habis masa kahwin hari tu....

kalau nak plan gi bercuti ke..kena lah tunggu next year....
hehehe.....

For those yg hari Isnin ni bercuti..Selamat bercuti yeh...
pada yang luar kawasan Selangor...jangan jelessss..hahaahaha...(saja dengki..hehe..)

2 comments:

safurara said...

selamat bercuti aeen =)

Aeen said...

hehehe...tq rara....=D