Followers

Wednesday, December 7, 2011

Berombak rindu dengan BFF Peja



huhuh...sana sini semua cerita pasal movie Ombak Rindu..
kalau kat FB tu tgk je lah berlambak2 org cite pasal ombak rindu..
ada kata best,sedih ...huh...
xtau la..aku belum tengok lagi....



Tapiii..hari ni, balik kerja aku baru nk tengok movie ni...
:D
heheh...agak ketinggalan ar kan...orang kata kalau nak tengok movie ni..
pergi dengan husben ke pakwe ke baru best kan...
tapi aku...gi tengok movie ni dengan my BFF Peja....


dialah beria sangat ajak aku tengok movie nie..
actually peja dah tengok da movie ni...masa tu 1st show movie ni start...
ni kali kedua dia nak pergi lagi dengan aku....
sampaikan semalam after dia balik kerja..sanggup dia terus pergi beli tiket
kat Wangsa Walk..
ni kali pertama aku gi tengok wayang berdua sahaja dengan peja...
Xsabarnya nak spend time dengan dia....:D

Why yeh aku tak gi tengok movie ni dengan husben aku..???

ha....nak tau kenapa.....
sebabnya....cik joe x sukeeee tengok movie melayu yg meleret2 jiwangnya kat cinema...melainkan kalau citer melayu tu ada action2 ker or bg dia cite tu mcm bestt sangat baru dia tengok....
macam cite KL Gangster,Kongsi..huh...
puas aku pujuk n peja pujuk dia ajak tengok movie ni...
sekeras2 nya dia jawab.."TAK NAK N TAK AKAN TENGOK CITER NI KAT WAYANG."
huhuh..gila kental hati dia xnak tengok citer ni..
kalau ade orang keluarkan status kat FB citer pasal ombak rindu ni..
punya lah dia menyampah.....ada sekali tu..dia terus of9..
dia cakap macam dah xde citer lain..balik2 ombak rindu jerr....
heheehehhe....

so...aku pun x berdaya la nak pujuk dia tengok movie nie....
huhuhu....
tapi aku dah minta kebenaran dari dia nak tengok movie malam nie..
haruss ok mintak izin suami nak keluar....hehehe...
Alhamdulilah...cik joe bagi aku pergi...
dia xkesah aku nak keluar...
tapi..kena pandai la jaga diri....:)

bukan aku je yg mintak permission dari dia..
Peja pun siap anta wall post kat cik joe ni..mintak permission...


click pic kalau x nampak....heheh....

so today our date .....
movie time wif Peja....
kite berombak rindu malam nie yeh...heheheeh....














2 comments:

Zie Madini said...

bestnyaaa dh tgk. Zie lom lg. tu yg esok nak heret dillah g. hehehe

Aeen said...

heret je jgn x heretttt.....heheeh