Followers

Friday, October 28, 2011

REVIEW: Sijil Nikah@Surat Perakuan Nikah



baru hari ni berkesempatan nak upload sijil nikah..
baru ada masa nak scan..hehe..
lagi pun sebelum ni sijil nikah cik joe pegang..
hari ni baru aku dapat ambil dari beg dia..heheeheh...
tadaaa..
ni lah sijil nikah aku n cik joe...
sijil nikah or surat perakuan nikah....
:)


ni sijil nikah untuk isteri..(bahagian depan)


(bahagian belakang)


sijil nikah untuk suami (bahagian depan)


(bahagian belakang)

sorang satu dapat sijil ni...sijil ni kena simpan baik2..
xboleh nak laminate ...so kena simpan leklok...
buat sementara ni aku fotostat je sijil ni..n lipat2 masuk dalam wallet..
yela..mane tau kot2 kena tahan kat luar ke..senang nak tunjuk..heheeheh...

kad nikah still belum ambil lagi..
dah ambil nanti..aku upload yeh..
:D



6 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

johor tulisan jawi

Aeen said...

selangor rumi....xtau la patotnye jawi la kan..hehe...

Ezza Z said...

hye aeen.
nak tanya la nape x leh laminate ye?
sy ni da la suke laminate2 ni.

Aeen said...

hye ezza..

xtau lak kite kenapa xleh laminate..mase nak pegi ambil tu..kat cermin kaunter tu pun da tulis xleh laminate..pas 2 staff yg bagi sijil tu pun pesan jgn nak laminate..huhu..kite ikut je lah..hehe..

Ezza Z said...

ouh..ok.
tq for ur info aeen.

Aleya Irdina said...

Walinya perempuan?? Fadzilah binti?? Johari ^_^~