Followers

Thursday, October 27, 2011

Alhamdulilah...kerisauan tadi terubat juga...:)


Alhamdulilah...akhirnya tengah hari tadi cik joe call aku balik..
fuuuhh....
dia call bagi tau dy da ok sikit...
then dia cakap..hari ni xbalik rumah..
coz memang x larat sangat......
so dia stay la kat rumah bujang dia yg dulu kat sana....

huhuuhu....
pas 2 td aku call dia lagi..
dia cakap dia baru lepas muntah...
kalo da sampai muntah2 ni..memang la teruk saket pale dia...
aku tringat dulu time tengah keluar dating,tiba2 dia terkena saket pale mcm tu..
mmg panic la time tu..sbb aku xtau nak buat....
dengan dia muntah2 lagi....uh..memang teruukk...

so...for the 1st time as husband n wife..
ni lah kali pertama aku ditinggalkan...hhuuuh..
malam ni tidur sorang2 lagi..semalam pun sama...
dah la malam ni malam jumaat..teeeettt..hehehe....
saje jer...

xpelah...bukan lama pun...esok pagi dia balik la...
:)
masa dia call bagitau dia x balik tu..
dia siap pesan kat aku..
cik joe: ma..sori yeh..pa xdpt nak balik..ma t8cre yeh..jgn notty2...:P
aku: (dengan mata berkaca..tahan nangis) pa pun sama..baik2 yeh..makan ubat..gulp..(terkedu xleh cakap ape)

mau x sedih nya..da lah dia saket...aku sebagai isteri xde kat sisi dia..
nak tengok kan dia...bagi dia ubat..
huhmm...
tapi xpelah..dah nasib...
lagipun dia pandai jage diri..dah besar pun...:D

walaupun sehari x jumpa...
dah rase rinduuu teramat sangat...uhuhuh..


I MISS YOU SAYAAANNNGGGGG... <3

No comments: