Followers

Thursday, October 27, 2011

Kerisauan yang melanda...=(









Selamat pagi semua....
hari yang x berapa nak ok bg aku...
coz of wat...
im worried about my husband rite now...
:(

malam tadi cik joe dia kerja pukul 12mlm - 8 pagi...
pagi tadi sebelum aku nak pergi kerja dalam kul 8 lebih tu..aku call la dia tanya dia da gerak balik ke..
pas tu dia cakap dia xlarat sangat...coz kepala dia saket...
FYI..cik joe dia dari dulu ada saket kepala yang agak teruk gak lah..
macam migrain...
memang kalau saket kepala dia datang jer...teruk la dia..
mengerang kesakitan....pas 2 tido jer...
ni sekarang dia tersadai kat balai tempat dia kerja..
tidur kat balai..coz x larat sangat nak balik..
mase call dia tadi,dengar suara dia memang lain..
lepas tu tersekat2....
shitt...aku risau yang teramat sangat sekarang nie..
aku nak pergi sana xboleh..jauh...
lepas tu dengan aku nk gi kerja nya...dah la kat opis supervisor aku cuti..
aku yg kena t8 over tempat dia...
kalau aku cakap kat dia aku nak datang sana pun..mesti dia xkasi lah..
nak suruh dia pergi klinik sendiri??
memang x lah..dia xkan pergi klinik sendiri..
even kalau aku nak bawak dia gi klinik pun dia xnak...
memang degil cik joe ni kalau nak bawak dia gi klinik...huh..
kalau saket mcm ni salaunya dia makan panadol jer...
pas 2 dia tdo...

Sekarang ni xtau la dia dah ok ke x...
sebab aku call fon dia xangkat2...
dah banyak kali dah....:(
sepatutnya pagi ni lepas balik kerja dia nak pergi ambil kad nikah kiteorang kat s.alam..
pas 2 pagi tadi dia bagitau..xjadi gi ambil..
sebabnya dia nak pergi beli kasut kerja dia..
kasut kerja yg dia pakai ni dah koyak...
itu pun dia cakap kalau dia dah ok...uhhh.....

malam ni dia kerja kul 12 malam lagi...
aku suggest kan kat dia xpayah la balik rumah ari ni...
yelah..kan jauh..sekarang ni dah pukul berapa...
sampai kang da pukul berapa...
buat penat dia jer nanti....
dah la tengah xsehat..
nak bawak motor lagi..
ish3..xbole2..
so aku suruh la dia stay kat rumah bujang lama dia tu..
stay ngn membe2 dia dulu..
2 pun dia kata tengok dulu macam mane...huhmmm

aku memang la teramat kesian ngan husben aku...
nak2 sekarang ni dia tengah saket..but aku xde ngan dia...
sedih la kawan......(T_T)

I hope my husben dah ok dah sekarang ni...
tangan ni xhenti2 call dia..
tapi...dia still x pick up fon...............:(


No comments: