Followers

Thursday, October 20, 2011

HONEYMOON - PART 3





Part 3 honeymoon...
antara pic2 kami semasa kat sana..
xupload byk kat blog ni..
semua ada kat FB..
so layan je lah sikit yeh...heeh...




















Tamat sudah part honeymoon....:=)























5 comments:

zura said...

wah wah wah....pergi redang island!!! syok tu....laguna is the best! nanti dia nak bukak lagi satu resort kat pulau lang tengah..laguna resort jugak...kakak mesti kene pg honeymoon lagi skali pasni!!! <3 hehe

Aeen said...

yup zura..laguna paling best kan....hehehe...honeymoon lg lps ni??hehehe..kene tgk bajet la...:p

Redbloodsnow said...

hepi jek tgk pics honeymoon uols ni. buat zie jd tak sbr nk gi honeymoon gak. hehe

Aeen said...

honeymoon mesti la heppy kan..hehehe..ala..lepas ni zie lak yg gi honeymoon...hehe..

sitinazirah86 said...

salam,haii salam pekenalan sy nk tny la awk g redang ni,b4 pegi ada booking atau pergi trus.waktu sampai tu br booking.

http://sitinazirah1986.blogspot.com/