Followers

Thursday, June 30, 2011

Kesabaran menunggu gaji masuk..dan Terima kasih sayang....:D



Aiyooo dah 30 hbln ari nie...
gaji x masuk2 lagi...
cepatlah masuk.....
huh..
mintak2 lah tengah hari nanti or petang2 sikit gaji da masuk..
aku nak balik Johor Sabtu nie...
Kalau gaji still gak xmasuk...alamatnya x balik Johor la aku...
tinggal lah rumah dengan adik aku....huhuh...

Sebenarnya nak balik Johor nak attend wedding my cousin..
Parents aku balik esok pagi..
nak follow dorang sekali xboleh..
cos sok aku masih kerja lagi...
malas nak cuti....simpan utk kahwin....:P
Sabtu nie aku balik dengan adik aku...
kami dua orang jer...
1st time drive sendiri dari KL ke Pontian,Johor..
tapi xpelah...aku ada co-driver..iaitu adik aku...hehe...
kalo x larat boleh suruh dia bawak....:)

Memandangkan aku akan drive sendiri ke sana..
So kena lah make sure kereta dah diservis...
Naseblah ada cik abang yang tersayang..
tolong bawa kereta untuk diservis...
Sebabnya dia yang bayar...hahahaah....


Terima kasih sayang kerana memahami tunangmu yang sedang kekeringan nie...
hahahahahaha.......

P/S: hopefully gaji boleh dapat petang nie.....huhu($_$)

No comments: