Followers

Monday, May 16, 2011

Happy birthday untuk bakal ibu mertua ku @ MAma....


next entry..nak cite pasal hari Sabtu pulak...
Hari Sabtu lepas adalah birthday my bakal mak mentua yg ke 45 tahun..gile muda kan bakal mak mentua i..:)

(pic dengan bakal mak mentua@ mama)


(pic dengan ibu kandung saya n bakal mak mentua saye..:D)

pagi2 lagi aku da mesej mama,,wish befday dia..:D
Actually sebenarnya xde la rancang nak selebret...
 coz cik joe dia kerja..aku pulak busy kemas rumah..

Cik joe abes kerja petang..tapi dia kata xbalek KL..
Then aku tnya dia..x selebret befday mama ker??
dia kata x..aku cakap la..ermm..aku nak belanja dia makan satay..
Cik joe pun setuju..tapi dia nak tong tong ngn aku beli satay...
Malamnya..cik joe datang rumah dgn membe dia amek aku..
Terus gi beli satay kat Satay Haji Samuri,Taman Melati..

Sampai2 rumah cik joe..memang xde buat apa pun..
just satay yang dibeli semata2...
mmg x cukup..tapi aku ber'alah'la..utamakan adek2nya..
(padahal tgh lapar 2)huhuhu....
kiteorang kat rumah parents cik joe xlama..
coz membe cik joe dia kerja tgh malamnya..
so rushing jugak la nak balek....

pape pun kegembiraan terpancar di muka mama..
Sebab semua anak2nya berkumpul sama..
termasuk bakal menantu dia yg sorang ni..
hahahahah..aku la tu..:D

P/S:Happy birthday mama..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki....Love You..








No comments: