Followers

Wednesday, May 18, 2011

Entry hari Ahad..baru nak update sekarang..layan je lah....





 hari Ahad yg lepas..aku n cik joe pergi tengok wayang kat Wangsa Walk,Wangsa Maju..
Tengok citer PRIEST


kalo ikotkan nak tengok 2 movie..tapi ntah mcm mane tengok 1 jer.
Masa tengah tengok cerita ni..belum start lagi lah...aku n cik joe bergaduh..
gaduh bukan apa sangat pun..just misunderstanding sebenarnya..
Pas 2 masing2 dok wat hal sendiri..macam tengok wayang tu sorang2 la pulak..
aku merajuk...cik joe pun merajuk..
masing2 xnak pujuk..last2 aku mengalah la..

tapi..dia still wat dunno jer dengan aku..bawak gi sana sini..sepatah apa pun dia xcakap ngn aku..
Geram,bengangg,semua adalah...tapi aku still sabar lagi..
Then malamnya..nak pergi makan ..
Aku nak makan chicken chop..cik joe dia ikot je lah..
Kali ni x makan kat restoran yg kiteorang selalu pergi..
Kali ni makan kat REstoran Western HR..kat kampung baru..
no bad gak ar makan kat situ...
tengok cik joe cm suke jer...hehehe..

Lepas makan hantar dia balek..coz malam tu dia kerja..
So dah balek tu..aku pun mandi2 pas tu terus tido..
pagi dalam pukul 5.30..dapat alert notification dari FB..
cik joe keluarkan status pasal merajuk...
merajuk lagi ker??
haish..letih tol ar...lagi nak dekat2 kawen ni..makin kuat merajuk dia..
tapi kejap jer 2...lepas 2 dia ok balek..
ni namanya..merajuk mengada2...:)

P/S:entry ni actually nak publish hari Isnin lepas..tapi xsempat..hehehehe

No comments: