Followers

Thursday, May 19, 2011

Hadiah apa yang sesuai nak bagi kat cik joe sempena birthday dia nanti???nak celebrate kat mana yerh..??



Dalam sibuk buat preparation untuk wedding nie..
Sambil2 tu aku pun sibuk memikirkan apa nak bg present untuk birthday cik joe nxt month..
birthday cik joe jatuh pada 14 June...
13 June tarikh kiteorang tunang..:D
Wahh..boleh celebrate 2 in 1 nie..
Birthday cik joe yg ke 24 tahun..n anniversary pertunangan kami Setahun..
wiiinnnkkk....

Sebenarnya nak buat surprise untuk dia...
yelah..dis year last lah nak celebrate birthday as a single man..(single ker..)
so nak buat surprise la kat die..
Ape surprise yg aku nak buat???
ermmm..still dlm perancangan lagi...

buat masa ni aku baru je tempah kek..
yg lain mcm hadiah? nak celebrate kat mana? n nak ajak siapa..
belum decide lagi....buntu la..xtau nak bagi apa kat dia..
any ideas???

Aku nak buat birthday dia kali ni penuh bermakna....n dia igt sampai bila2..
itu hajat aku....(huhu..touching jap..)
So now aku sedang memikirkan hadiah apa yg nk bg kat dia..
sambil2 surf internet nie...boleh la usha2 sekali kan..
kot2 dpt idea nak bg ape..heheh



P/S:Aku tulis entry ni pun cik joe bukannya tau..dia x rajin nk bukak blog aku pun..hehehe

No comments: