Followers

Monday, April 18, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Done with bunga telur + bag untuk isi cenderahati buat tetamu...

Ni sambungan entry ini..Hari Sabtu 16/04/11 aku sambung shopping lg ke nilai 3 pulak..gi sane nak cari kain langsir,bunga telur,bag utk cenderahati dan cenderahati utk tetamu..mula2 gi cari langsir...sekali bile dah berkenan dgn langsir 2..ayah n ibu pulak lupa ukuran langsir tu brape..haish...

Xjadi nak beli langsir..cari pulak cenderahati ....punya la rambang mata tengok barang kat sana...dah la tempatnya besar gila...nak berjalan ke satu2 kedai..adoi..letih...tp terpaksa gah kan jugak kaki ni berjalan..
untuk mencari apa yg ingin dicari..huhuhu...

Setelah bbrapa jam survey barang..survey harga...akhirnya baru lah buat pilihan..dan terus beli...
Barang yg aku beli time 2 ialah bunga telur,stand bunga telur..(version baru punya..) dan bag untuk isi cenderahati...

Actually nak beli cenderahati sekali...tapi kereta time 2 da penuh dengan barang...So terpakse lupakan sebentar hajat nak beli cenderahati 2 dlu..Cenderahati untuk tetamu adalah pilihan ayah aku..dia yang beria sgt nak pilih..so..aku ikotkan je lah pilihan dye..xleh melawan..huhuhu..

Hari pn da lewat petang time 2...kaki pn da lenguh..so kami balek saje lah...Ayah kata sambung keesokkan harinya pulak nak beli langsir....

P/S: Steady la ayah aku...2 ari bturut2 dy ajak pergi Nilai..penat2 pn dy stil nak pergi jugak..aku pulak 3 hari berturut2 gi shopping..heheh:D










No comments: