Followers

Thursday, April 28, 2011

Office buat renovation...Aku dicampakkan ke dalam store room...Waaaaaaaa....

        Good morning olzz...
    hari ni sebenarnnya xde mood sgt nk update blog..
mana taknya...environment kt workplace ni xselesa langsung....

Sebenarnya office aku buat renovation kat department aku sekarang nie..
So..aku,supervisor and lg sorang staff terpakse la dicampakkan kat tempat lain..
nak tau kiteorang kene campak ke mana????
DALAM STORE ROOM.....
gile x giler lar....

Da lah sempit...ruang kecik..
pas 2 dudok pulak sebelah supervisor..nak berblog walking or nak bukak website ape2 pn kene cover2..
naseb la dok sini sementara jer..
tapi sementara pun xtau bila department aku nak siap...

Actually department aku baru je buat renovation last year..
time tu aku baru je masuk company nie bulan 11 lepas...
Sekarang da kene buat renovation lagi sekali..coz contractor nak simen balek lantai kat department nie yang dah retak terok...
ish..nth mcm mane da company nie pilih contractor and architect..
x stabil langsung structurenya...


pic by google image

Adoi...cepat la siapkan...aku xtahan nk dok dalam store room nie..
dah lah line phone pun xdapat...
susah la org nk call..
nak ber'sms' ngan cik joe pun xboleh nie...
huh..tekanan giler aku dok dalam nie..

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!


No comments: