Followers

Thursday, April 28, 2011

PREPARATION FOR MY WEDDING: Dapat gaji bulan nie..nak survey cincin nikah untuk cik joe pulak..hehehe

     

     tengah2 xde kerja ni..supervisor pun tengah busy...
boleh la update entry lagi..hahaahahah...

memandangkan gaji akan masuk nanti...(xtau la bila..)
boleh la aku survey2 untuk cincin pernikahan untuk cik joe nanti..
ye..time nikah nanti..upacara membatalkan air sembahyang aku akan sarungkan cincin utk dia...:D

request dari cik joe sendiri lah..dia pun nak cincin gak...lagipun dia ni memang suka pakai cincin...
so..aku xtau lah macam mane design and bentuk cincin yg aku nak bagi kat cik joe nie..
xdecide lagi...ada juga try search kat google tadi..
then terjumpa la sample2 cincin utk lelaki...






all pic by google image..

Xsilap aku kalau nak bagi cincin untuk lelaki antara silver dan suasa lah ek?
huhuhu...xpe la..pape pun nanti..biar cik joe yg pilih...sebab dia ni cerewet ckit..
kang silap pilih..xnak pakai lak..better dia pilih sendiri...hehehe....






No comments: