Followers

Tuesday, January 11, 2011

Sesudah 2 bulan bekerja di tempat baru.....

baru 2 bulan keje kat sini..lg sbln je lg nk tgu confirm...yeay...syok nye...
hopefully ngam2  3 bln ni aku da leh permenant staff kt sini...
Insyaallah gaji pn mgkin naek la kot..xbyk pn xpe la...yg penting naek...:D

sbnrnye baru 2 bln keje kt sini ..aku da syok dah...cos kejenye xla tensen sgt,releks..2 yg best..
a lot of thing aku blja kat sini...sume berkaitan ngn keje admin+account...
betol2 kene ngn course aku..n aku suke buat...

alhamdulilah..ahirnye aku ketemu jgk keje yg aku suke sgt nk bwt...hehe..
persoalan nye skg ni brape lame aku leh tahan kt company ni???
memandangkan dis yer aku akn berkahwin...dan kemungkinan aku berpindah dudok wif my future husband (cik joe..winkk.) di klang...

pergh...jaoh gk kan..xkn la nk ulang alik gombak+klang...?tme skg pn bile ulang alik klang amek dy da rase dh cmne kiteowg ble da kawen nant..
penat.......aku abes keje petang.pas 2 ngn jalan jem nk ke sane lg...mlm gak ar smp..sok pgnye nk gi keje dah...buang myak je rasenye...

huh..best 2 cmne???aku syg nk tukar keje laen...lgpn blm smp staun pn lg bkeje..xkn nk tkr lg kan..
haish..nak kene pikir masak2 ni..n berbincang ngn dy..

keputusan akn dibwt tdak lame lagi...
so....just wait ok...i'll update wat happen nant...

ape2 pn..aku kene tanamkan kat jiwa aku ni..supaya gigih dan berusaha utk bkeje..demi mase depan aku dan keluarga...


chaiyok2 aeen..:P

No comments: