Followers

Monday, January 10, 2011

Pameran Pengantin + AJL 25

semalam satu ari aku spend time wif my lovely fiancee...
kbtulan dy off so..dpt la pluang jmpe...hehe..
ble da cuti 2 mula ar xtau nk gi mane kan...
tp aku da plan dah nk gi pameran pngantin kt ampang point..

so smlm..kite owg pn pegi la ampang point tgk pameran pengantin..
bukan gi berdua...tp pegi ngn mak,ayah n dua org adek prempuan dy...huhu..
dowang pn nk tgk gk pe ade kt pameran 2...

da 3 tempat pameran aku pegi...kt sini la paling crowded skali org nye..
bkn ape ..tmpt dy kecik sgt..pas 2 xla besar mcm aku gi shah alam ari 2..
pusing2..sambil survey harge..da nek pening dah..

kite owg nk caek pakej kahwin,photography n videography,kad kahwin..
pergh...naek rambang mate ar ..tp satu ape pn kite owg xle nk booking or decide pn..
sbbnye tarikh kahwin lom ttp lg woh....:)
jalan2 cuci mate je lar....:P

abes je jalan tros balek umh...bincang sikit2....huh..xperlu ar cite kat sini pe yg kteowg bincangkan kn..
hehe...
petangnye pulak aku kne balek umh cos nk anta adek aku bella balek s.alam..
sambil 2 anta skali joe balek klang...

tme anta 2 nk cpat2 balek..xsmpt nk beli brg or ape pn..cos nk tgk juara lagu...
mcm pelesit aku bwk kete...dr klang smp gombak 20 minit je..haahahahah...

naseb smpt smp umh..AJL stat kul 9...aku lewat 5 mint...ala kire ok la 2 kan..
huh..letih nk tgu smp abes...performance pn ok2 je la...xde la havoc mane pn..
 kul 12 baru tau sape menang...ttdo jap ar aku...huhuh...
pape pn..keputusan nye xdijangkekan...huhu..ape yg aku rase patot menang ..xmenang pn..hahahaah...


No comments: