Followers

Monday, July 13, 2015

Sembang-sembang sebelum raya...





Tinggal 3 hari je lagi kita berpuasa....
Jumaat dah raya....so sekarang ni mood raya is ON...
mood kerja?? paham2 sendiri lah..dah sah2 xde mood dah kan...hehehe....
aku ni selalu ade 1 perasaan mcm ni tau....sebelum ni apply cuti start hari Khamis..
tetiba hari ni ada 1 perasaan nak start cuti hari Rabu...hahahah..
tapi pikir2 balik..ermmm..cuti pun tinggal cukup2 je..so kat kepala ni dah planning Rabu nanti nak MC je ...
tapi tu pun tengok pada keadaan lah mcm mane...

Kat office aku ni member sorang dah start cuti hari ni..
yang lagi sorang esok last kerja...
tinggal la aku sorang2 melayu yg masih akan kerja untuk hari Rabu nanti..hehe....
husband aku pula hari ni last kerja...esok dah start cuti..waaaa..syiook la...
orang lain semua sibuk nak balik kampung dah kan...
aku pun nak balik kampung gak nanti...tapi Kampung Pandan je lah..
hahahah......walaupun hanya Kampung Pandan je..still nak kena packing2 baju gak...
aku ni baju pun x packing lagi....
yelah...sebab kat rumah Gombak ni tinggal baju2 kerja aku je..
baju nak jalan2 ke semua kat rumah Klang..
so aku nak kena balik Klang dulu packing baju..baru lah balik kampung pandan...

Sebenarnya hari ni aku rasa letih sesangat...
pagi tadi dari Klang pukul 4.30 pagi....
ngantok yang teramat sangat lah sekarang ni...badan pun rasa sakit2 je...
huhmmm....nak buat kerja pun aku xde mood dah ni..tapi kena jugak la buat..
kang bertangguh2 sampai cuti teringat2 kerja kat office pula nanti...

Persiapan raya aku..hmm boleh tak aku nak cakap baru complete 20% je...
hehe...semalam 1 hari aku, husband n anak2 jalan2 kat Klang tu..
pergi GM ngn AEON Bukit Tinggi...
pergi GM orang bukan main ramai lagi...tapi 1 benda pun aku x berkenan..
so beralih ke AEON pulak...
sampai AEON ada 1 booth jual baju melayu ni..husband pula berkenan..
dia kata nak beli terus je lah...
ok..so beli la baju melayu husband dengan baju melayu Raees...
sedondon gitu...setel dah baju melayu untuk kaum lelaki..
sekarang ni tinggal baju kurung untuk aku n Raynia pula belum cari lagi...
lepas setel baju melayu husband n Raees pergi lah masuk dalam kedai Brand Outlet..
mak oii manusia....bukan main penuh lagi dalam tu...aku nak cari baju bajan untuk bebudak ni..
husband lah tolong carikan baju untuk Raees n Raynia..aku pula tengok2 kan bebudak ni...
setel pilih sampai tiba nak bayar...aduiii rasa x sanggup lak nengoknye...penuh gila orang kat kaunter..
beratur sampai ke fitting room jauhnya...dah la time tu pukul 5.30 ptg dah..
dengan dah x laratnye..dengan bebudak lagi..xkan la nak tunggu??last2 kiteorang blah je dari kedai tu..tinggalkan baju2 yg dah pilih tu..frust kot...tp nak wat camne..sebelum bebudak ni meragam ..baik keluar je lah...
so dah decide dengan husband...aku cuti ni kitaorang akan pergi sambung shopping lagi...hehe..
harap2 dapatlah apa yang kiteorang cari..haih..nak menyesal pun x boleh..sebab mmg kiteorang pilih nak cari barang last minit kan..hah..so mendapat lah yeh...hahahah


1 comment:

diary_ciknaa said...

ciknaa dah setel..simple2 je tahun ni..heee..