Followers

Tuesday, May 19, 2015

Emergency Leave!




Semalam hari Isnin aku EL...
EL sebab semalam motor husband aku hilang kat depan rumah....
hilang pukul berapa ntah xtau la....
sebab pagi tu dalam pukul 7 pagi ibu aku nak bukak pintu depan rumah..tengok2 motor dah xde..
dah la masa hilang husband aku xde..dia kerja time tu...kebetulan hari yang dia pergi kerja tu dia bawak kereta..x naik motor sebab hujan....
aku terus xde mood nak kerja...tu yang EL je...
kesian kat husband ..lepas 1..1 benda yang jadi...hmmm....
yg buat aku frust..motor tu baru je habis bayar..baru je tukar tayar baru..n tempat cucuk kunci yang baru..
sebab sebelum ni..motor tu dah penah kena cungkil kat tempat cucuk kunci tu...
tu yang husband tukar balik...
last2 ..kena curi jugak....
mesti pencuri tu dah lama aim motor husband aku tu..tunggu masa n peluang je dia nak rembat....

so sekarang ni ape lagi...nak dapat motor balik memang susah lah..
kena la claim insurans je...buat report bagai....hmm..
aku doakan semoga pencuri motor tu xtenang hidup dia selamanya....
dasar jahat....cari kerja mudah je dengan mencuri..
haish...panas lak hati aku ni....

Tapi aku tengok husband aku releks je bila tau motor dia hilang..
padahal motor kesayangan dia tu ..Kawasaki RR..
bila aku tanya x sedih ke..dia cakap sedih dalam hati je la...
kalau dah nak hilang..hilang jugak...
redha je lah....huhuh...

Hari ni pulak aku masuk kerja...busy macam hape ntah..
baru sehari aku cuti..dah kelam kabut...grrrrr..
semua benda nak urgent...yelah...minggu ni company aku tinggal esok je bekerja..
sebab khamis n jumaat ada company trip ke Krabi 4D3N....
so staff yang x pergi macam aku ni..dapat cuti lah....
tu mood pun kelaut jugak ni..hehehe....
yela..cuti panjang katekan...hik hik..


So cuti ni aku banyak benda nak setel..
nak pergi tukar nama untuk segala bil2 rumah baru tu...
setel kan lah hal rumah sikit2...
pastu nak buat hantaran untuk adik2 ipar aku tu..
last week barang2 semua dah beli...
nak start buat tu je nak kena ada mood....
harap2 cuti2 ni nanti mood rajin aku tu datang la...:)


1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)