Followers

Monday, March 9, 2015

Tak sabar nak bercuti...




Tak sabarnya nak tunggu bulan 4 nanti....
bukan x sabar nak tunggu GST..
xsabar nak tunggu pergi holiday.....
apa lah aku ni kan..pergi holiday time2 baru nak start GST....
apa boleh buat...GST ke x GST ke...
x kan xboleh jugak nak gi holiday kan...
lantak lah.....dah memang semua benda naik harga pun lepas ni...

kenapa aku ambil cuti bulan 4...1st sebabnya...husband aku cuti dia susah sikit nak approve kalau time2 musim perayaan or cuti sekolah....
2nd..kami memang suka pergi bercuti time bukan cuti sekolah....
rasa tenang dan aman je bila gi bercuti tu..x perlu sesak2 kan...

Oh yea aku akan bercuti seminggu nanti....x ambil lebih2 pun..
husband pun sama jugak..sebabnya nanti bulan 8-9 nak ambil cuti lg..adik ipar aku dua2 orang nak kawen..
so kena la simpan cuti...

Destinasi percutian kami??
erkkk..x decide lagi pun...
ada la beberapa tempat dok pikir dalam kepala ni...
tapi final nya xtau lagi nak pilih mana...
minggu ni 13-15hbln ada Matta Fair..
so aku plan nak pergi tengok pakej2 yg menarik n murah dan berpatutan yang boleh aku beli...

lagi 25 hari je...hehe..aku x sabar nak release tension...nak hirup udara segar..
nak spend time and quality time dengan suami n anak2....
nak lupakan segala masalah yg perit dan pedih kami laki bini dah lalui....
time ni la nak buang yang keruh ambil yang jernih...
merapatkan dan mengeratkan lagi hubungan kami suami isteri dan anak2.....





4 comments:

Julia Johari said...

Wowwwwwwww bagus aeen plan la sungguh2 percutian yg diidamkan...seronok cuti ni dpt rehat minda dan buat anak dan suami seronok sungguh...dekat ke jauh ke x penting...asalkan kita nak bergembira cukup sudah...weeeeeee happy holiday yunk

diary_ciknaa said...

bestnya bercuti! selamat berehat yer ain..

Zie Madini said...

Wahh...selamat bercuti ea sis :)

mommy.aisy.hana said...

Kita pun nk bercuti April. . Seronok!!!