Followers

Friday, February 27, 2015

Tak tahu nak letak tajuk apa...


boleh gitu tajuk entry...hahahah....
Lepas je cuti raya cina hari tu..langsung xde update...
adoiii..sadis betul tgk blog x berupdate...ada je benda nak cerita..
tapi...serius aku banyak sangat kerja nak kena buat....
sampaikan sekarang ni aku lunch kat office je..kalau x..mcm biasa lunch aku balik rumah....
kerja semua nak kena settle before GST...aiyooooo...minggu depan dah masuk bulan Mac..
mmg kena pulun habis la buat kerja..
aku xnak tertangguh...sebabnya..awal bulan 4 nanti aku nak cuti seminggu...
cuti untuk pergi holiday dengan suami and anak2....
so dat y aku kena settle kan kerja sebelum aku mula bercuti...

xtau la bila aku ada masa nak story pjg2 pasal anak2..asek2 dok citer aku busy je kan..
boring la korang baca....heheh...
tgk lah if betul2 kerja aku dah kurang sikit...ada masa aku akan update..
walaupun entry tu nanti citer lama2...citer yang dah basi...hahahah..
serius aku rindu nak update citer panjang2....
ok lah ..meh layan pic latest Raynia n Raees ni....





p/s: lately ni mmg rasa stress sgt....tgk gambar bebudak ni..kurang sikit stress...:D



No comments: