Followers

Thursday, November 13, 2014

Selfie dengan Raees




hari ni update entry selfie sikit....heheh
Selfie antara mak n anak...

ni dia...selfie wif my little hero...
dah jadi abang sekarang ni...tapi..manja betul....
suka bergaduh dengan adik...tapi sayang adik...(macam mane tu)
mulut non stop bercakap je.....
sekarang ni suka bertanya..."Apa ni? ", "Ma, ni apa? "
semua dia nak tahu..kadang2 benda yang dia tahu dia buat2 tanya..if x jawab mula la dia nak marah...huuh...

Meh layan pic selfie dengan Raees yeh...
sejak dah masuk umur 2 tahun ni..dah pandai posing bila nak bergambar....
itupun bila mood dia baik la...kalau x..masam macam cuka.....









huuh..bila tengok balik gambar ni geram plak tengok....
geram walaupun x tembam dah....dah jadi abang pun..tetap manja mama kan...
:)




3 comments:

CikNaa said...

sekali imbas raees ni ada iras rayyan anak kak amy tau..

Allene said...

Aeen, dorang ni, lagi ada adik lagi manja sebenarnya... =D

mommychaa said...

COMEYNYO MAK NGAN ANAK. TAPI ANAK ADE COMEY EXTRA 5% HIHIHI..alamak sori ter capss lock!