Followers

Tuesday, September 23, 2014

Happy 3rd Anniversary






Alhamdulilah....hari ni 23 September 2014..dah masuk 3 tahun usia perkahwinan ku dengan husband tercinta Ahmad Rafie b Saparudin...
Syukur kehadrat Allah S.W.T kerana memanjangkan jodoh kami..
dalam 3 tahun ni..pelbagai rintangan, halangan...jatuh bangun kami harungi bersama....
Adat lah berumahtangga...mana ada yang sempurna 100% kan...
kami juga pernah bergaduh,bermasam muka..x bertegur...tapi xde lah berpanjangan....biasalah bak kata orang..gaduh2 manja gituu....suami isteri..mana boleh gaduh lama2...nanti rindu....hahahahah.....

kami bernikah pukul 10 pagi..23 September 2011...
4 bulan kemudian..aku disahkan mengandung....dan pada 11 September 2012.lahirlah cahaya mata kami yang pertama Raees Raimie yang sekarang ni dah berusia 2 tahun...
tahun pertama...kelahiran Raees adalah hadiah anniversary paling bermakna buat aku dan suami.....genap je usia Raees 6 bulan..aku disahkan mengandung lagi anak kedua...lahirnya Reesya Raynia pada 5 November 2013..lagi 2 bulan nak masuk setahun anak dara tu.....Raynia pula hadiah anniversary aku n husband untuk tahun kedua kami....
dan sekarang....syukur Alhamdulilah...tahun ketiga...lengkap kami sebagai sebuah keluarga yang bahagia...
aku, husband dan sepasang cahaya mata yang comel2...hehe....
hadiah anniversary tahun ni? kalau 2 tahun lepas hadiah anak...tahun ni...hmmm..xtau nak bagi apa...celebrate pun xtau celebrate ke tak.....nak bagi hadiah anak lagi xboleh lagi....kilang tutup 2-3 tahun nie...heheh...



HAPPY ANNIVERSARY SAYANG...
semoga hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat..
semoga jodoh kita berpanjangan....
semoga kita dapat mendidik anak2 kita menjadi insan2 yang berguna, beriman dan bertaqwa...
I LOVE YOU......<3 <3 <3 

3 comments:

Allene said...

happy anniversary aeen.... =)

entry terkini...Makan je kerja aku ni!!!

CikNaa said...

kejap je kan? rasa mcm baru je naik pelamin..hehe. hepi eniberseri ain!

HanNis SaNia said...

selamat ulang tahun perkahwinan :)