Followers

Wednesday, July 23, 2014

Cornflakes madu suamiku....




Dah menjadi kebiasaan aku n husband asal nak raya je mesti nak buat cornflakes madu....
paling nak sangat buat adalah husband aku la....
dia yang semangat nak buat...bahan2 pun awal2 dia dah beli....

kiteorang kalau nak buat cornflakes madu ni mesti gi buat kat rumah MIL..
sebabnya rumah family aku xde oven besar...umah MIL ada yang besar punya...so senang sikit...
kali ni buat cornflakes husband aku yang buat dari A-Z..masak,bakar,isi dalam balang...semua dia buat sendiri...dan dibantu oleh 2orang adik dia..
aku? xdapat nak tolong..sebab kena jaga Raees n Raynia..
wohooo...ada 2 orang anak ni agak susah la kiteorang nak buat sama2...biasalah..ade je pengacau nye nanti.. so husband suruh aku jaga anak..biar dia n adik2 dia yang buat..hehe..

aku apa lagi...sambil jaga anak..sambil tu aku tidur..hahahaha..
terukkan...kebetulan buat cornflakes madu ni tengah malam..dah time anak2 nak tidur..
tengah tidurkan anak2..aku pun tidur sekali...ingatkan lepas dua beradik ni tidur ..aku nak gi lah tolong husband..haih..dengan2 aku sekali terlajak tidur..aku bangun2 dalam kul 1 pagi...husband dah habis buat dah..tinggal nak bakar tray yang last je..huhuhu....sorry sayang..
tapi takpelah..ada adik2 yg tolong..so xdelah terasa penat sgt kan...

ini lah dia cornflakes madu hasil air tangan husband ku...



sedapp sangat...sampaikan kakak dia order la sebalang...
terasa kemanisan nye..n bila makan tu xdelah berderai...mmg melekat..cantik je..heheh..
buat ni dapat lah 3 balang besar...1 balang bagi MIL 2 balang lagi husband bawak balik rumah..
1 balang dah tinggal suku...haih..silap2 sebelum raya dah habis dah..hehehe...

No comments: