Followers

Wednesday, February 19, 2014

Wordless Wednesday: (T_T)






Hari nie pergi kerja dengan mata yg sembam..bengkak...
gara2 menangis x henti2 malam tadi..
sebab apa??? biarlah rahsia...
sedih...
kecewa...
semua perasaan lah ada.....
bila tengok anak2..aku lagi bertambah sedih........
oh..ni bukan masalah rumahtangga yeh..ada masalah lain yg melibatkan hati dan perasaan sendiri dan orang lain...

Selain husband...aku xtau nak luahkan kat mane lagi dah...
dalam blog pun x kan aku nak cerita semuanya kat dalam nie kan...
banyak hati yang nak kena jaga...silap sikit nanti..sentap...
sekarang nie apa yang aku boleh buat...
bersabar, berdoa, dan berserah kepada Allah SWT..
anggap apa yang terjadi sekarang nie sebagai 1 ujian darinya....



p/s:bila keadaan n mood dah kembali normal..baru leh update citer lain...



1 comment:

Umi Qi said...

Mama aeen....terasa sgt hiba bila kawan sedih cm ni...if perlukan teman berbicara nak relaks kan otak, wassup Umi Qi ye...Umi qi suka bg motivasi...