Followers

Friday, February 7, 2014

Naik pangkat







Alhamdulilah..pada 5/02/2014 aku dah naik pangkat....
pangkat apa??? pangkat nenek uolllzzz....
aku dah jadi nenek....hahahaha....
macam mane aku boleh jadi nenek nie??
sebenarnya pada 5/2/2014 anak buah aku...iaitu anak kepada abang aku dah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang diberi nama Aesya Sofea..hmm cam name novelis kan..hehe... di Hospital Tuanku Mizan
so bila anak buah dah bersalin otomatik anak dia tu dah jadi cucu aku....
cucu pertama ni beb...dan cicit pertama buat ayah aku... :)

bukan main suka n excited ayah aku dapat cicit.....
cicit pertama siapa x excited kan..cucu yang kawen ni pun cucu pertama gak..
akan menyusul lagi 2 orang cucu ayah yg akan berkawen tahun nie...hehe...




kalau cucu nye dah panggil ayah aku tok ayah..maka cicit dia ni kena panggil tok yang la..heheeh...



putih betul muka Aesya...:)



geram plak tengok baby...rasa cam nak tambah lagi sorang je...huahuahua....
(oh tidak...kene stop production dulu yeh...besarkan Raees n Raynia dulu...baru leh tambah lagi..ngeee..)
xsabar nak jumpa cucu....
errr..nak gelar apa yeh aku nie..Nenek ain ke...? oh tidak terasa tua sangat...waaaaaaaaa....


8 comments:

Ayu azmir said...

alololo comelnya baby tu... nak jugak,... da naik pangkat nenek ye.. nenek muda kan... tu yang penting....

mOoN said...

comelnya baby....ahahaha...sy pun teringin nak ada bby lgi ni tpiiiiiiii hahaha...

Mazatul Muhamad said...

Comelnyer... tahniah daha naik pangkat :)

~ NANA ~ said...

wahhh nenek muda gituuu! hihi

aznor ibrahim said...

nanny ain la..comey cket! hehe

babYpose said...

Assalamualaikum, wah nenek muda tahniah, cucu comel Alhamdulillah

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Hehe.. panggil nanny ain la baru glamer

Umi Qi said...

Yeahhh dh dpt title nenek ye aeen...perghhh mmg laju ni...anak buah umi Qi baru 6 tahun...ahhahaha lambat lg ler nk merasa kiki