Followers

Tuesday, August 20, 2013

Planning - 1st Birthday for Raees Raimie



citer raya pun dah citer...kite citer lain pulak....
nak citer planning yang seterusnya.....
every year rumah aku (rumah family lar..) akan buat open house...
kalau x buat pun..sibuk la hai orang dok tanya x buat open house ke..huuh...
tapi tahun nie rumah aku xde buat open house....
tapi.....akan digantikan dengan birthday party Raees yang pertama...
yelah..birthday Raees x lama je lagi ...11 September...memandangkan 11 September tu hari Rabu so aku akan buat birthday dia pada hari Ahad 15 September 2013...(ok noted yeh semua...save the date au)
nanti aku akan update lagi sekali tarikh, masa & tempat ok...tempat tu kat rumah family aku lah..kat Sri Gombak..cuma masa je belum sure lagi...
Semua di jemput hadir au...sedara mara, kawan2, mommy2 gojes....:D

nak buat birthday party Raees..tapi preparation belum buat 1 pun lagi..hehehe...
biasalah mama Raees ni selalu buat kerja last minute...:p
tarikh nak buat birthday nie pun aku yang pilih sendiri...husband x boleh nak cakap apa..sebab dia pun x sure yang dia off ke x time tu..kalau kena kerja...kerja la...nak buat camne...Raees celebrate birthday tanpa papa dia lah...nak tunggu husband off..ntah bila la pulak... bukan leh tau off dia bila pun..huuh...

starting from now dah boleh buat checklist dulu....
nanti aku update checklist2 nye yeh...sekarang nie tengah perah otak pikir tema nanti...hehe...



4 comments:

Mimy Hamid said...

nak datang la besday raess sebab dekat je pun hehe

Aeen said...

@mimy: boleh kak...nnt dah confirm lagi sekali tarikh n masa...ain inform...:D

Wawa said...

Dijemput tak ni? Kihkih...

Aeen said...

@wawa: pasti dijemput...:D