Followers

Thursday, January 10, 2013

Esok Raees dah 4 bulan... :)







Besok budak ucuk mama nie dah genap 4 bulan...
Alhamdulilah.....
:)

dah nak menjangkau 4 bulan nie..macam2 hal la yg terjadi....huhmm
kene tidur berikat dalam buai lah...belum 5-6 bulan dah diberi makan lah..
aduiiii...tension je bila pikir balik....

jom tengok Raees dah pandai dok dalam walker..hehe...


haih la si boolat...besar nau mata tu bila dpt dok dalam walker....
memandangkan badan Raees dah tegap..tegak je..tu yang masukkan dia dalam walker...
Alhamdulilah dia suka....tapi kat belah depan dia tu aku letak bantal..sebab takot dia kedepan..terhantuk lak mainan kt dpn dy tu....

Walker ni aku x beli...kakak ipar (kakak husband) yang hadiahkan kat Raees masa Raees baru lahir...
baru nilah dapat pakai.. :)



tengok tu...asek lah masuk jari dalam mulut...apa yang sedap sangat pun xtau lah....
yang sebelah Raees tu anak buah kesayangan aku..Hayyan...
Raees nie bila ada barang letak kat depan dia..dah pandai dah tangan tu capai barang tu...lepas tu dia tolak bagii jatuh...eeeeee...geram je tengok.....

Cepat sungguh anak mama nie besar....terasa baru je lepas bersalin...huhuh...

5 comments:

Siti Nursyamimi said...

happy 4 months old syg..aiii nnt jenuhlah mama nk mngejor Raess ye..:)

CikNaa said...

besau nye mate :)

Aeen said...

@mimi:hehe....tu lah...kurus la mama dy dok ngejor dy je nnt..heh..

@cikNaa:aah..mata dy besar kan..:)

Wawa said...

kannn...cepat je mase berlalu...sedar2 dah besar...

Aeen said...

2 lah..cepat sungguh mase tu....rindu dia time baru2 lahir..:)