Followers

Wednesday, January 16, 2013

Belajar benda baru... :)









Ini budak botak ha...semalam 15/01/2013 baru dapat benda baru...
dah pandai buat bising....mulut x reti diam....bunyik dia macam dia menjerit n membebel....
dia akan senyap bila dia dah penat n tidur...kalau dah penat tu senyap jap..pas tu dia sambung balik bunyik...
comel je anak mama ni buat bunyi....:)



2-3 hari sebelum dia dah pandai buat bunyi macam menjerit tu.....ni  yang dia suka buat...
main angkat kaki...n dah pandai nak tanggalkan socks dia tu...
Sekarang ni dia buat 2 in 1...main angkat2 kaki tu dengan buat bunyi dia tu...hehee...

4 bulan ni macam2 benda baru lah yang kamu dah belajar....
Proud of u my little boy...:)


7 comments:

With Julia said...

Heheh suka bca perkembangan baby raees....pandai dh dia sekarang ye jerit2 hehhee sure mommy and daddy really proud of u hehhe..muahhhhhhhh makin botak makin hensem...nanti si Qaiser pun akan dibotakkan bulan depan tgguuu hheheh

Aeen said...

@julia:xsabar nak tgk qaiser botak....lg comel la nanti...:)

Misz Pinkie Winkie said...

alolo..comelnya....faliqq arai pon sama...ketawa terkekek2..ntah apa yg die gelihati sgt..hihi

Wawa said...

comel je...annaila dlu lambat jugak dapat mulut pokpek die tu..skang pun ikut mood...klu dlu baca org punye perkembangan baby, mst ckp 'ala naila ni nape tak bising..' hihi..

mungkin pemalu mcm mama die ni kot..opsss! hihi...:p

Aeen said...

@Misz Pinkie Winkie: 2 lah..kdg2 tu dy ketawa pun..xtau kenapa dy ketawa...padahal xde orang agah dy pun..hehe..

@wawa: hehe..kang kalau dy bising sgt..xterlayan lak mama dy..oh..mama dy pemalu ek..hik hik hik..:)

Puan Ira said...

bestkan bila tgk perkembangan baby...

Aeen said...

@Puan Ira:aah..best sgt..:)