Followers

Monday, November 19, 2012

Gelak2 lepas dah membuang...heheh





Gelak besar lepas dah membuang...hehe

suka sangat dengan pic raees yg nie...gelak besar ko...
pic ni mlam td punya...
al kisahnya...malam tadi aku angkat raees dari buai..nak letak dy atas katil..
memang tiap2 malam aku buat cam tulah...
bila dy da lena dlm buai..aku angkat dy..kalo x lena lagi..alamatnya besar la bijik mata dy bukak tu...
slow je aku angkat n letak ats katil...punya la dy mengeliat...Raees kalau mengeliat memang lama..kat 5-10 minit...jenuh mama dia nak tunggu dy releks...pas 2 masa dah letak dia tu..saja la nak ceyom2 dy..
tibe2 cam ada bau busuk lak..tgk2 dy uk uk laa...adoii..ni confirm kalau salinkan pampers ni dia bangun..
tapi nak x nak kena gak salinkan..
yang peliknya xpulak dia menangis masa membuang..selalunya nanges macam orang kena pukul...
bukak2 pampers dia tengok macam dia da lama buang je...
ni mesti dy buang time tengah tidur nie..hehe..

bukak2 pampers tiba2 dia leh lak gelak macam dlm pic tu...
nth ape yg dy gelakkan sangat pun xtau lah...
lama lak tu..siap mulot membebel2 sambil gelak..
ni kira pic dy baru bangun tido au...lepas2 mengeliat..bukak pampers trus gelak2..
haih..saja nak dera mama dia cebok dia malam2 buta ek..heheh..Raees jarang dia membuang tengah2 malam..
selalunya waktu pagi n petang...masa baru2 lahir je lah malam2 dia membuang...
agaknya muka dah lega sangat la tu pampers dah bukak n tau mama dia nak cebok kan..

lepas dah tukar pampers..bagi dia susu...
terus dia tidur balik....zzzzzz....

8 comments:

puansazusarin said...

Aloolo comelya gelak pas ukkk ukkk...he3

Gadis said...

comelll...

dier lega sgt tu..hihihi

Aeen said...

@ryn:hehe...gelak lega tu..hehe..

@gadis:aah da lega sgt la tu....gelak besar..hehe..

With Julia said...

Sure raees happy mommy dia tukar pampes...sbb tuh dia gelak besorrr sbb uk uk uk banyak hehhee...pandaiii dia eh sakat mommy dia hehehhe...hencem dak raees nih! muahhhhhhhhhhh! ;*

Wawa said...

hihihi comelnye die. tersenyum girang eh dapat melepas. lega la tu. hhihi

Aeen said...

@julia:hahaha..happy sgt la tu kan..dah lega..heheh...baru sakat mcm nie..xtau lagi la lepas ni apa yg dy nk sakat...:)qaiser ilman pun hensem gak..sekali pandang mcm muka raees gak dy..hehe..

@wawa:hehe..tq wawa..2 la..lebar je senyumnye lepas dah lega...heh.:D

aTy _faRed~ said...

Heheh..mcm2 perangai..:-) org kate kalau bb mengeliat tu nak panjangkn tulang..:-)

aTy _faRed~ said...

Heheh..mcm2 perangai..:-) org kate kalau bb mengeliat tu nak panjangkn tulang..:-)