Followers

Monday, May 7, 2012

Hari Sabtu yang meletihkan....







Hari Sabtu lepas (05/05/12)
hari yang paling meletihkan bg aku...huhu...
mana tak letih...Jumaat malam aku tidur rumah mak mentua..
tidur pun dah kat kul 3 pagi..gara2 pergi downtown Cheras...
lepas tu hari Sabtunya pukul 10 pagi aku kena hantar cik joe gi kerja..
aku hantar dia pun sebab petang nanti lepas dia balik kerja kiteorang nak terus pergi dinner dengan family aku..

pagi kul 10 pun jalan dah start nak jem kat Federal tu..
huh...lepas hantar dia aku terus balik ke rumah mak mentua ..sampai dalam kul 12.00 tghari..
lepas tu dok kejap sampai kul 1..aku terus siap2 nak gi Keramat pulak..
attend majlis tunang adik sedara aku...time ni aku pergi sorang2 jer...
ajak adik ipar..dia xnak pergi..so terpaksa la pergi sorang2..tp sampai sana parents aku ada lah...
Mak usu aku ajak aku sekali gi ikot rombongan meminang..tapi..aku kata aku nak balik cepat..
sebab dah janji dengan adik ipar aku nak gi beli barang dapur n barang buat kuih ...
owh yea..sejak mama n abah mertuaku gi umrah..adik ipar aku lah yg buat kuih muih untuk di jual tiap2 pagi..

pukul 3 petang terus bergegas balik rumah..mesj adik ipar suruh dia tunggu luar...
pick up dia lepas tu terus gi carefour Jalan Peel...dpt beli brg sikit je..coz ade brg yg xde kat situ..
so terus pecut gi Tesco Ampang pulak...
setel semuanya tengok jam dah nak dekat kul 4.30 ptg...
Actually pukul 5 aku nak gerak amek cik joe pulak..
cik joe abes kerja kul 7 petang..kdg2 6 lebih dia dah setel kerja dah..
so..aku kena la gerak awal sikit...untuk mengelakkn kesesakan ..
paham2 la jalan kat Federal tu kan...

balik dari beli barang..terus siap2....pukul 5.15 aku gerak ke Klang..
huh..memang jem pun..aku sangkut dalam jem kat depan Avon tu..
lepas tu pukul 6 .15 aku sampai balai....tunggu cik joe ..dia xhabis kerja lagi..
masa tu dia kena kerja luar....tu yang lambat sikit ....

nak dekat pukul 7 baru cik joe sampai balai...
tunggu dia salin baju...baru la kiteorang gerak ke The Curve...
attend dinner dengan family aku pulak..(adik beradik + mak tiri)
sampai The Curve dalam kul 8...
terus ke tempat dinner....
kami Dinner kat mana??
aku update esok yeh....huhu...
habis dinner....dok lepak2..pas 2 balik ke rumah mentua sampai umah dah pukul 10.30 mlm..
aku pulak memang da lembik gila....
xtahan sangat.....balik cuci muka ...terus tidur..xlarat nak buat apa2...
sampai husband aku gi keluar tengok bola pagi tu pun aku x sedar...hehehe...

No comments: