Followers

Tuesday, February 21, 2012

Lama dah x update....:(




Uhhh...rasa lama sungguh x update blog...minggu lepas pun sekali je dapat update..
memang malas yg teramat sangat nk update.....
xtau la kenapa...

#picbygoogleimage#

suka baca blog orang dari update blog sendiri...
bila bukak je blog..nk update entry...
mesti lepas tu delete balik...
x lalu nk update....tengok je dah pening..rasa nak muntah...
padahal ada je cerita...
tapi jari ni ha..malas nak menaip entry...
kadang2 bila kat rumah, ada jugak rasa nak update..
tapi..jangan kata nak update...nak bukak laptop pun malas....
kalau cuti mmg x lah nk bukak laptop...selalu rajin gak..layan FB, main game..
ni semua benda tu malas nak buat..............
update status kat FB pun dah jarang dah....
hish..entah lah...bila mood nak ok blik pun xtau la...
Sekarang ni tengah cuba untuk mengadakan mood balik...
:D



2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

samelah kte
dah siap menaip
pastu delete balik
ntah kenapa
xde mood

Aeen said...

xtau la kan...org mgandung mmg xde mood nk update blog kot kn....haish..nth la..heheh